zondag 14 juni 2015

Recensie: After #2: Je kan niet leven zonder hem - Anna Todd


Recensie: After #2: Je kan niet leven zonder hem - Anna Todd

Hee daar!

Ik kreeg een heerlijke dikke pil van de postbode een tijdje terug, en het boek is niets minder dan het tweede deel van AFTER! :) WIEEEEEH ik ben blij! De recensie van deel 1 is al verschenen, en lees je HIER




Waar gaat After over?
De achttienjarige Tessa Young heeft haar vriendje en overbezorgde moeder achtergelaten om te gaan studeren aan de universiteit van Washington. Dit had ze al jaren gepland en ook de rest van haar toekomst lijkt al helemaal vast te liggen. Maar dan ontmoet ze Hardin. Hij is onaardig en zit onder de tattoos en piercings. 

Zonder dat ze het wil weet Hardin een grote passie in Tessa naar boven te halen. Ze leert zijn wilde en romantische kant kennen en wordt gedwongen een keuze te maken tussen haar vertrouwde jeugdvriendje Noah, en een toekomst die spannend, nieuw en onbekend is…

In dit tweede deel gaat het avontuur tussen Tess en Hardin verder.

In mijn recensie van het eerste deel beschreef ik dat er naar mijn smaak soms iets teveel conflicten tussen Hardin en Tess waren die nergens op sloegen. Dit was in de eerste helft van het tweede boek gelukkig niet zo. Er was wel ruzie, maar dit ging tenminste ergens om. De gebeurtenissen waren leuk om te lezen en er zit vaart in. Ook was het in het boek kerst, en ik blijf een zwak hebben voor boeken die over kerst gaan. 

Vanaf ongeveer de helft begint eigenlijk weer het gedoe met aantrekken-en-afstoten om onzinnige redenen. Het is niet zo dat die ruzies zo vervelend zijn dat je het boek weg wilt leggen, maar het boek had best iets dunner kunnen zijn en wat onzinnige conflicten kunnen schrappen. 

Maaaaaar. Desondanks die wat overbodige kleine conflicten was het wel weer een heerlijk boek. Ik vind de serie erg leuk en vind het jammer dat ik afgelopen zondag niet naar Amsterdam kon om mijn boeken door Anna Todd zelf te laten signeren. De eerste twee delen hebben al een mooi plaatsje in mijn boekenkast gekregen en delen 3 en 4 mogen daar wat mij betreft zo snel mogelijk bij komen! Ik kijk erg uit naar deel 3, want stiekem ben ik erg dol op Tess en Hardin, ondanks al het afstoten en aantrekken, want het is gewoon een hopeloos romantisch verhaal! Love it!

Ik geef het boek 4/5 sterren

Ik dank uitgeverij Boekerij hartelijk voor het opsturen van dit recensie exemplaar! :)

Titel | After 2 : Je kan niet leven zonder hem
Auteur | Anna Todd
Oorspronkelijke titel | After we collided (After #2)
Uitgeverij | Boekerij
ISBN | 9789022572962

KOOP HET BOEK HIER! :D

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen