maandag 1 juni 2015

Bookhaul MEI + wat heb ik gelezen? + TBR juni


Bookhaul MEI + wat heb ik gelezen? + TBR juni


Hallo allemaal!

Ik heb in mei lekker veel gelezen en het is me zelfs gelukt om meer te lezen dan te kopen (ongeveer...).
Kijk snel mee!

Nieuw in MEI



Op een rijtje, het zijn maar 11 boeken dit keer! (oké we tellen dan de volgende foto met de VA serie even niet mee)

- Wij leugenaars - E. Lockhart: kocht ik over via Facebook. Was al zo lang nieuwsgierig naar dit boek!
- Ga voor mij - J. Lynn: Ontving ik van uitgeverij Zomer & Keuning, waaaaah het vervolg van wacht op mij! :D
- Zie me, hoor me - Martine Glaser: Ontving ik van uitgeverij Clavis. Ik vond de Zaterdag van het Onweer van Martine Glaser al vet, dus... ;-)
- De reading challenge - Ontving ik van uitgeverij Scelta publishers. Ik ben er druk mee bezig!
- De obscure waarheid van Mara Dyer: kocht ik over via FB, al kwam ik er daarna pas achter dat het deel 2 is... Als iemand weet waar ik deel 1 in goede staat voor een mooi prijsje kan kopen, hoor ik het graag!
- IK - Margaretha van Andel: nam ik mee bij een bezoekje aan de boekwinkel
- Het rampzalige verhaal van jou en mij - Jess Rothenberg; nam ik over via FB, ben benieuwd naar het verhaal!
- Wij - David Nicholls: kreeg ik van uitgeverij Boekerij, hij is gesigneerd! :)
- Liefde en andere vreemde woorden: kocht ik over via Marktplaats. Lijkt me heel leuk!
- Makkelijk - kocht ik over via FB, moet natuurlijk even mijn Z&K verzameling compleet maken. Ik zoek Sterrenregen van Colleen Hoover nog, dus ik hoor het wel als iemand die voor mij weet in goede staat voor een moooi prijsje ;)
- De Ravenjongens - Maggie stiefvater: kocht ik ook over via FB. Wil er niet in beginnen, omdat deel 2 niet te koop is voor een normale prijs, alleen voor €19.95 NO WAY.

Ja want stiekem kocht ik nog meer boeken.... De VA serie! :D EINDELIJK AAH AAH AAAHH



Ik kocht de hele serie op Marktplaats, I'm so happyyyyyy !

Gelezen in MEI


Dan gaan we gauw door naar de boeken die ik heb gelezen. Ik heb er mooie stapeltjes van gemaakt. Het zijn in totaal 17 boeken. Laten we de stapeltjes eens bekijken. Als je de recensie van het boek wilt lezen, hoef je alleen maar even op de titel van het boek onder de foto te klikken!



Prinsessenacademie
After #1
Ga voor Mij
Wij Leugenaars
Zie me, Hoor me



Het mysterie van Liu's lantaarn (geen recensie van)
Over de Grens
Afrekening
De IJzerproef
IK


Ook deed ik mee met een blogtour: die van De Wraak van Zeven! Ik las daarvoor het boek!




(de recensies die hieronder niet aan te klikken zijn, verschijnen binnenkort)
De Reading Challenge
Vrees Me
Breek Me
Versplinter Me
Vertrouw Me

Mijn Goodreads Reading Challenge teller staat momenteel op 54/60 boeken. Ik wil volgende maand aan de 60 komen! Dan ga ik mijn challenge verhogen. Naar welk doel? Dat zie je vanzelf ;-)

TBR juni


Ik ga sowieso lezen in juni:

- After #2 - Anna Todd
- De Vuurwens - Amber Lough
- Stijlicoon - Gemma Burgess

Voor de rest is alles nog onbepaald en afhankelijk van mijn TBR pot en van recensie post :)

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

4 opmerkingen:

  1. Het rampzalige verhaal van jou en mij vind je vast geweldig! :) En oeehh de challenge ophogen, ga gewoon dubbel joh, aangezien je toch elke maand gemiddeld meer dan 10 boeken leest... :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa haha lees wel veel heb ik ontdekt :p ik ben benieuwd of ik die binnenkort uit mijn potje ga trekken! :D

      Verwijderen
  2. Heeerlijke boeken! Ik ben zelf ook erg benieuwd naar De Vuurwens!

    BeantwoordenVerwijderen