donderdag 7 mei 2015

TTT: Top Tien favoriete boekenplanken in mijn boekenkast


TTT: Top Tien favoriete boekenplanken in mijn boekenkast

Hii!

Oeh! Deze Top Ten Thursday vind ik leuk! Ik ga eerst eens tellen of ik überhaupt wel 10 boekenplanken heb in mijn boekenkast. Ja, na even snel tellen blijk ik er precies 10 te hebben! Alleen hebben niet alle 10 de planken boeken, maar we gaan ze toch allemaal even af.

Plank 1


Dit is mijn eerste plankjes, met een paar boekjes. Ik heb ze allemaal gelezen :)

Plank 2


Mijn tweede plankje! Ook deze boeken heb ik allemaal gelezen :) Hier staan mijn meest favoriete boeken.

Plank 3


Mijn derde plankje. De Iron Fey serieeeee :D Ook deze heb ik allemaal gelezen.

Plank 4



Plankje nummer 4 :) Allemaal gelezen. Heerlijke boeken. 

Plank 5


Ik heb 2 TBR planken, dit is de eerste. Oh, als ik ze zo zie ik wil ze gewoon allemaal tegelijk lezen grrrr...

Plank 6



Dit is mijn tweede TBR plank. Het valt mee hoeveel TBR boeken ik heb in mijn boekenkast, maar ik wil het gewoon een beetje realistisch houden. Als ik me bedenk dat ik een boek waarschijnlijk nooit meer ga lezen, hoppa - gaat ie eruit ;)

Plank 7




Mijn 7e plank is mijn kinderboeken en andere boeken plank. Zoals je ziet ben ik gek op kleine knuffeltjes. De linker 2 boeken zijn mijn eigen boeken, die heb ik geschreven :) Met deel 3 ben ik bezig, maar ik doe er helaas niet zoveel aan ..

Plank 8



Mijn dvd plankje. Ik heb niet zo heel veel DVD's, omdat ik alleen degenen hou de ik écht leuk vind. Mijn TBR Jar staat voor de DVD's, hierin zitten alle titels van de boeken op mijn TBR plank, en daar trek ik een random kaartje uit en dat boek ga ik lezen. Handig, want ik kan niet goed kiezen! En ja, dat fotolijstje staat een beetje zielig zonder foto erin, maar die komt nog :D

Plank 9



Mijn studieboeken vakje. En schitterende zakdoeken. 

Plank 10


Mijn CD-speler vakje. Ik zie dat mijn kalender nog op 5 mei staat, foutje. 


Dit zijn mijn 10 planken. Ik heb niet heel veel planken met boeken, maar ik bewaar dan ook alleen de boeken waar ik echt weg van ben. 

Welk boek staat nog niet in mijn kast, maar moet ik écht lezen??

P.S., niet 'Wij Leugenaars' noemen, want die heb ik net gekocht, maar staat niet op de foto's ;-)

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica


7 opmerkingen:

  1. Wat een nette boekenplanken heb jij!
    Ik zou kunnen denken dat je ze speciaal voor de foto's hebt opgeruimd, maar aangezien je de kalender ook niet op de goede datum hebt staan denk ik dat ze altijd zo netjes zijn ;-).

    Niet alleen netjes, maar ook veel leuke boeken trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nee, ze zijn altijd zo netjes ;) Ik kan niet tegen rommel haha. Thanks! Ik ben erg blij met mijn boeken :)

      Verwijderen
  2. Leuk om mijn boek voor de eerste keer in een boekenkast te zien staan! Hij valt echt op met de rug :-). Waar heb je dat mooie beeldje (boekensteun) vandaan? Je planken zijn erg mooi ingericht. Een plezier om naar te kijken :-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van de kringloop haha. En jaa hij staat trots op de eerste plank! Echt een super boek :-)! En dankjewel, ik kijk er ook elke avond heel trots naar vanuit mijn bed :D. Heb speciale lampen boven mijn boekenkast dat als het donker wordt, ze mijn hele kast verlichten ! :-)

      Verwijderen
    2. Wauw! Ik heb je foto al willen delen op fb maar durf niet goed haha!

      Verwijderen
  3. Heerlijk om zo in andermans boekenkasten te kijken! Je hebt veel gave boeken in je kast staan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ja, is altijd leuk. Zien hoe anderen het indelen, welke boeken ze hebben... ;-)

      Verwijderen