zaterdag 2 mei 2015

SSS: Super 6 genre boeken

SSS: Super 6 genre boeken



Het is weer zaterdag en dat betekend een Super Six Saturday! Deze zaterdag zal ik een top 6 van boeken geven in een zelf uitgekozen genre. Mijn genre is Avontuur/Fantasy


1. Harry Potter
Ik ben zo voorspelbaar, maar Harry Potter is mijn all-time favorite boekenserie!



2. De Hongerspelen
Ik ben ooit in het eerste boek begonnen omdat ik het moest lezen voor school, maar ik ben sindsdien verder gegaan met de serie en had hem binnen een paar weken uit. Ik hoor van velen dat ze verschillende boeken binnen de serie hebben die haar/zijn favoriet is, maar mijn favoriet blijft toch het eerste boek,


3. Divergent
Ik heb nog niet de hele serie gelezen, maar het eerste boek is een topper! Ik hou heel erg van de dystopische settings. 


4. Twilight
Heerlijk! Lekker wegzwijmelen in een wereld vol vampieren, weerwolven en waar mythes waar blijken te zijn. Niet iedereen zijn ding, maar wel mijn ding. 


5. The Maze Runner
Ook hiervan heb ik nog niet alle boeken gelezen, maar de eerste heeft me geboeid tot de laatste bladzijde! Weer een dystopisch verhaal waar in ik me kan verliezen. 


6. Into the wild
Verre van een fantasy boek, maar wel een ijzersterk avonturen boek. Heel anders dan de bovenstaande boeken, maar is het niet minder waard.

Dat was het weer voor deze week! Wat is jouw favoriete genre?

Read more,
MyPerfectBooklife <3

Posted by Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten