zaterdag 30 mei 2015

SSS: Super 6 boeken waarin ik wil beginnen maar niet durf..

SSS: Super 6 boeken waarin ik wil beginnen maar niet durf..

Nu de examens er op zitten, heb ik weer lang en breed tijd om jullie lastig te vallen met mijn Super Six Saturday!


Ik heb een aantal boeken die ik heb of zou willen aanschaffen, maar waarin ik eigenlijk niet durf te beginnen. 


1. I'll give you the sun - Jandy Nelson
Over dit boek wordt heel lovend gesproken, en juist daarom durf ik er niet in te beginnen. Ik weet niet zo goed of het wat voor mij is en zou het boek graag goed willen vinden. Maar wat als ik het nou geen goed boek vind? Hmm..


2. Insurgent - Veronica Roth
Ik heb divergent met plezier gelezen, maar ben nu bang om in het tweede deel te beginnen.. Ik wilde het boek eerst lezen voor ik de film ga kijken, dus ik kan ook niet aan de hand van de film zeggen of het tweede deel net zo goed zal zijn als het eerste, wat nou als het tegenvalt? Ga ik dan nog wel naar die film of niet?.. Zucht.. dilemma's, dilemma's. 


3. The scorch trials - James Dashner
Volgens mij heb ik een soort dingetje voor het tweede deel van een serie die ook verfilmd is/wordt. Ook hier was het eerste boek GE-WEL-DIG en de film was net zo awesome. De trailer voor het tweede deel ziet er ook onwijs gaaf uit! Misschien ben ik gewoon bang dat het boek mijn verwachtingen niet waar kan maken.







4. Will Grayson, Will Grayson - John Green en David Levithan
Ik weet dat ik een enorme fan ben van John Green zijn boeken, schrijfstijl, humor, etc etc. Ik weet alleen niet of dat ook tot zijn recht zal komen in een boek dat hij samen met iemand anders heeft geschreven. Het boek staat nu al zo'n lange tijd op mijn boekenplank.. misschien moet ik gewoon mezelf streng toespreken en zorgen dat dat stoflaagje er van af gaat door het te gaan lezen.


5. The Selection stories - Kiera Cass
Man, ik ben echt een super fan van The Selection serie, maar toch twijfel of ik dit boek wil lezen. Zal het dat perfecte verhaal van America beter maken, of zal het toch die mooie romantische bubbel doen laten knappen? Ik ben nu bezig in het lezen van The Heir, ik zal zodra ik het uit heb hiervan laten weten hoe ik denk over die bubbel.


6. After - Anna Todd
Over het algemeen houd ik van dikke boeken, maar in dit dikke boek durf ik gewoon niet te beginnen. Hier zal ik waarschijnlijk een aantal weken zoet mee zijn.. (maar is dat erg? Nee.. Wat weerhoud me dan? MEH!)

Als jij nou een van deze boeken hebt gelezen en mij van mijn fobie om er in te beginnen af wil/kunt helpen, het is zeer welkom! x

Read more,
MyPerfectBooklife <3

Posted by Maaike

2 opmerkingen:

  1. Insurgent en The Scorch Trials zijn heel anders dan de films, dus dat kan je bijna niet vergelijken. Will Grayson Will Grayson is echt heel leuk, die moet je juist lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @NerdyGeekyFanboy Klinkt goed! Ik denk dat je me over hebt gehaald!

    BeantwoordenVerwijderen