donderdag 9 april 2015

TTT: Top Tien Rode/roze boeken!


TTT: Top Tien Rode/roze boeken!


Halloootjes :)!

Het is weer donderdag, dus heeft Emmy van Zonenmaan een nieuwe Top Ten Thursday voor ons klaar ! Deze week is het de top tien rode/roze boeken! Ik ga snel op zoek.


Wat een graf kwaliteit. Ach, we lopen ze even alle 10 na.

1. Prinsessenacademie van Sharon Hale

Lekker lichtroze lekker cute :D

2. Samensmelting van Veronica Roth

Ja vurig rood, een prachtig boek voor in deze top tien!

3. Dubbelspel van Eline Stiekema

Een roze stukje candy

4. De IJzerkoningin van Julie Kagawa

Deze prachtige cover met roze mag niet ontbreken ;)

5. Katie's keuze van Luisa Playa

Is onder een beetje oranje, maar I don't care vandaag is het even roze met rood ;)

6. Toveren met de boze heks van Hannah Kraan

Ik loveeeee deze serie! En hij is roze <3

7. The Finisher van David Baldacci

Er zit wat blauw bij, maar omdat meerendeel rood was vond ik hem toepasselijk !

8. Val en Verlossing van Leigh Bardugo

Jaaaa, natuurlijk moet deze erbij. Wat een prachtige (rode!) cover!

9. De hongerspelen van Suzanne Collins

Deze felgekleurde neon versies vind ik geweldig! En de roze past in de top tien van deze week ;]

10. Robijnrood van Kerstin Gier

Het beste voor het laatst! Mijn absolute favourite serie! En een prachtstuk qua cover.


Dit was mijn top tien rode/roze boeken. Het verbaast mij dat ik er toch nog 10 heb haha. Toen ik net de foto had gemaakt kwam ik tot de ontdekking dat ik ook De Elite van Kiera Cass nog heb, die is natuurlijk ook roze! Lui als ik was heb ik geen nieuwe foto gemaakt, maar het met deze 10 boeken gedaan. Maar uiteraard hoort de Elite ook in het rijtje ;)

Tot volgende week!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen