donderdag 30 april 2015

TTT: Top Tien personages waar ik mij het meest mee identificeerde


TTT: Top Tien personages waar ik mij het meest mee identificeerde

Hii!

Oei, een lastige top ten thursday deze week! Eens zien...

1. Liv Silber


Ik ben wel een beetje als Liv, ik ben erg nieuwsgierig en dromerig. Sowieso vond ik haar personage erg leuk en moet deel 3 van de Silber-serie gewoon even snel komen.

2. Lucy


Ze is super grappig en ze gaat er vol voor als ze iets voor ogen heeft.

3. Gwendolyn Shephard


Ze is heel nuchter ingesteld en een gewoon doorsnee meisje. Ze wil graag normaal zijn.

4. June


In tegenstelling tot haar zussen April en May vindt June het kickass cool om een superpower te hebben, ik zou ook zo super enthousiast zijn als bleek dat ik super coole dingen kon.

5. Coba


Coba is iemand die erg achterdochtig is als het gaat om (nieuwe) mensen toelaten in haar leven. Ik heb dat ook, ik doe dat ook niet zo snel. Maar net als Coba, als ik eenmaal iemand heb toegelaten ben ik lief voor diegene en zou ik alles doen om hem/haar te helpen/te steunen.

6. Ali(ce) Bell


Alice is iemand die erg aangedaan is door een tragische/traumatische gebeurtenis. Het is niet echt te vergelijken met iets dat ik heb meegemaakt, maar ik ben ook van nare gebeurtenissen van slag. Daarnaast wil Ali alles doen om haar geliefden te beschermen, ik zou dat ook doen. Al ben ik niet stoer of sterk of powerchick of .... tja.

7. Marlee


Ik zou net als Marlee mijn (beste) vriendin alles gunnen, ondanks dat ik het zelf misschien ook wil.

8. ....

Ik zou het echt niet meer weten verder.

Al die chicks in boeken zijn zo stoer en zonder angst, daar lijk ik niet op :p Maar ik ben ook weer niet heel verlegen zoals sommige hoofdrolspeelsters. Daarom stop ik bij 7, ik weet er niet meer :O

Volgende week weer een nieuwe TTT, ik hoop dat ik hem dan wel kan volmaken! :)

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten