donderdag 2 april 2015

TTT: Top Tien favoriete Boekige Items


TTT: Top Tien favoriete Boekige Items

De top tien van deze donderdag staat weer online, thanks to Emmy van Zonenmaan die de TTT wilde voortzetten! Deze week is het de top tien boekige items.



1. Op één horen natuurlijk boekenleggers!


Elk boek gebruik ik weer een andere boekenlegger voor :$. Hihi, beetje gek, maar voelt gewoon goed. Ik heb er een heleboel :D

2. Sjaal van Harry Potter

Oké het is geen bookish item, maar het item komt wel officieel uit een boek hihi :)


3. De leuke boekenmokken van Blossom Books
Heerlijk een kopje thee drinken met bookish uitspraken!


4. De bookish iphone hoesjes van Blossom Books


5. De tasjes van Blossom Books


6. Fault in our stars kussen

Ik heb hem nog niet gescoord, maar hij is er zeker!


7. Divergent buttons


8. Hunger Games sleutelhanger


9. Een boeken trap


10. Rokjes met ruggen van boeken


Oeh ik wil ze allemaal wel :) Een aantal heb ik er ook al van ;D
Hebben jullie andere favoriete boekige items? 

Volgende week weer 10 nieuwe puntjes in een nieuwe top ten thursday!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

2 opmerkingen: