donderdag 23 april 2015

TTT: Top Tien boeken die ik hoop te vinden op de vrijmarkt


TTT: Top Tien boeken die ik hoop te vinden op de vrijmarkt

Hai!

Maandag is het eindelijk Koningsdag en ik ga lekker vroeg op om alle kleedjes/kraampjes af te gaan om heerlijk boekjes te snuffelen. Hopelijk wordt het niet al te slecht weer, zodat de boekjes niet verzuipen. Ik heb wel een aantal boeken die ik hoop te vinden op de vrijmarkt, en ik ga ze eens even opsommen. 

1. Natalie Koch - De Verborgen Universiteit #2 (hardcover versie)


Ik hoop dat deze dikke pil ergens op de kraampjes of kleedjes ligt!

2. Vampire Academy / Academicus Vampyrus serie - Richelle Mead


Niet de filmeditie, maar de serie in normale covers. Ik wil de serie zo graag!

3. Pandemonium - Lauren Oliver


Ik heb deel 1 en deel 3 al in huis, natuurlijk wil ik deel 2 ook hebben, dan is de serie compleet!

4. 1000 kilometer tussen jou en mij - Jennifer E. Smith


Ben nog steeds benieuwd naar dit boek.

5. Sterrenregen - Colleen Hoover


Ik wil dit hottieboek graag lezen!

6. Spoorloos & een andere wereld - Salla Simukka

Ik ben gek op Salla!

7. Hot Shot - Jennifer Brown


Wil ik al tijdje lezen, maar is steeds zo duur.

8. Teardrop (&Waterfall) - Lauren Kate


Zoooo mooi die cover! WIL IK :D

9. Free to fall - Lauren Miller


Ben benieuwd of alle goede reacties erop ook kloppen ;)

10. Blindelings - Chinouk Thijssen


Al betwijfel ik het of iemand dit boek weg doet haha.

Dat was de top tien van deze week. Ik hoop dat ik in ieder geval één van deze boeken vind. Natuurlijk komen de gekochte boeken op Koningsdag terug in de bookhaul aan het einde van de maand. Welke boeken hopen jullie te vinden?

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten