donderdag 16 april 2015

TTT: Top 10 complete series in mijn boekenkast


TTT: Top 10 complete series in mijn boekenkast

Hoi allemaaal!

Deze week een erg leuke Top Ten on Thursday: de top tien complete series in mijn boekenkast!
Ik heb geen idee of ik de 10 ga halen, let's go!

1. De Touching Juliëtte serie - Tahereh Mafi

Ik vind die covers echt to die for. Ik heb ze helaas nog niet gelezen, maar moet dat wel binnenkort gaan doen denk ik!

2. De edelsteen trilogie - Kerstin Gier

Mijn favourite! Ik vind deze serie zo leuk, en die covers zo mooi! 

3. De alchemisten serie - Richelle Mead

Heb ik nog niet gelezen, maar heb ik wel goede verhalen over gehoord. Als ik wat meer tijd had.... ;)

4. De Darkest Power trilogie - Kelley Armstrong

De drie delen gebundeld in één omnibus boek. Ik ben bezig in het tweede deel, en ik vind de serie echt heel leuk! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat en hoe het afloopt.

5. De hongerspelen - Suzanne Collins

Mijn prachtige neon covers van de Hongerspelen serie. Ik moet alleen deel drie - Spotgaai - nog lezen. 

6. Divergent - Veronica Roth

Jaaaaaaaa dit is ook one of my fave's. Deze serie is echt goed! Ik heb ze allemaal gelezen en ik ben echt Divergent-fan.

7. Inside out & outside in - Maria V Snyder

Een serie van maar 2 boeken, die ik allebei nog moet lezen.

8. De Grisha serie - Leigh Bardugo

Wieeeej. Deze serie is very nice! :D Zeker aan te raden ;)

9. De Firelight serie - Sophie Jordan

Het was zo moeilijk om deel 3 uit deze serie te krijgen! Gelukkig won ik hem een tijdje terug bij Emmy en is mijn serie nu compleet! Ik heb hem ook al gelezen en ik vind hem erg leuk!

10. De Snowwhite trilogie - Salla Simukka

Ik hou over het algemeen niet zo van thrillers, maar deze boeken vind ik wel leuk! Ze zijn ook allemaal gesigneerd en zeg nou zelf: hoe vet zijn de gekleurde randen!? :D

Zo. Ik heb er nog 10 ook :O! Ik wilde eerst de Selectie serie van Kiera Cass ook in het rijtje zetten, maar ja, daar komen nog delen bij (:D:D:D:D:D:D!!!). Volgende week weer een nieuwe TTT!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen