zaterdag 11 april 2015

SSS: Super 6 boek gerelateerde spullen

SSS: Super 6 boek gerelateerde spullen


6 Boek gerelateerde spullen, dit zijn naar mijn menig altijd de leukste spullen om te hebben, lekker geeky ;)
Omdat Monica hier laatst nog een TTT van heeft gemaakt, maak ik er van: Super 6 boek gerelateerde spullen die ik bezit. 



1. Harry Potter sjaal
Een paar jaar geleden ging mijn moeder naar Londen, waar ze bij Kings Cross Station een Harry Potter shop hebben. Ik wilde persee een sjaal van Harry Potter hebben en heb gesmeekt of ze er een mee wilde nemen. En jahoor! Toen ze terug kwam kreeg ik de sjaal! Ik was helemaal blij.
  

2. Blossom Books tassen
Deze heb ik gekocht tijdens het YA boekenweekevent. Geniale tekst en ik krijg er ook leuke reacties op!


3. The Hunger Games ketting
Ik beken, het is geen originele.. maaaar net zo leuk! 'May the odds be EVER in your favour!'
4. Harry Potter: Smekkies in alle smaken

Ik ben zelf ook eens in de Warner Bros studio Tour: The Making of Harry Potter in Londen geweest, en daar heb ik dit grote doosje met smekkies gekocht. Ik gebruik het nu eigenlijk gewoon als decoratie omdat het zo vet is. Daarom heb ik ook nog een klein doosje gekocht, die kon ik wel 'opeten'.  Het is echt een soort Russische roulette, als je mazzel hebt heb je een lekkere en als je pech hebt krijg je de meest ranzige smaken. De eerste smaak die ik in mijn mond stopte was 'aardworm', yuk.

                                                        

5. Harry Potter sluipwegwijzer
Wederom Harry Potter.. misschien moet ik de titel veranderen?Deze heb ik bij de studio tour gekocht. Helemaal blij ben ik er mee <3

6. Ticket naar Zweinstein
One way travel.. geen probleem! 
Ik ben er na vandaag achter gekomen dat ik bizar veel boekige items van Harry Potter heb.. Voor de rest heb ik vrij weinig andere boekige items. Oh en ik moet bekennen, dit zijn niet alle Harry Potter spulletjes die ik heb, woops. Tot volgende week!

Read more,
MyPerfectBooklife <3

Posted by Maaike

2 opmerkingen:

  1. Hier een berichtje van iemand die voor het eerst je blog bezoekt :)
    Wat n leuke spul! Ik ben ook een grote Harry Potter fan :D
    Je zei dat je nog meer spullen had? Show us!

    Oh, en waar heb je de ticket vandaan? :O

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen