zaterdag 4 april 2015

SSS: 6 redenen waarom ik van boekbloggen houd

SSS: 6 redenen waarom ik van boekbloggen houd


1. Zeggen wat je denkt
Een van de redenen dat ik van boekbloggen houd is omdat ik kan zeggen wat ik denk. Of ik een boek nou leuk vind of niet, recensies zijn er om andere mensen te laten weten wat jij van het boek vind. Als je dus gewoon ├ęcht niet door het boek heen komt, kun je dit gewoon zeggen. Er is geen juiste of onjuiste mening.

2. Interacties
Het leukste is de interacties met lezers. Als mensen laten weten dat ze je bericht leuk vinden of er op reageren voelt dat altijd heel fijn, dat laat me zien dat mijn post niet in de oneindigheid van het internet verdwijnt. 

3. Lezen!
Hoe kon ik deze vergeten. Het leuke is natuurlijk dat ik lekker veel mag lezen en hierover met jullie mag praten. Zo ontdek ik ook veel over mezelf en wat ik zelf leuk vind om te lezen.

4. Boekenevents
Tijdens boekenevents komt je vaak andere boekbloggers tegen en het is dan erg leuk om over boeken te praten en eventueel mensen boeken aan te bevelen. 

5. Up-to-date
Up to date blijven met wat zich afspeelt in de boekenwereld is een soort lezen van de achterklap voor mij. Weten wanneer nieuwe boeken uitkomen en volgen wat schrijvers prijs geven over hun (nieuwe) boeken, helemaal leuk!

6. Vrije tijd
Boekbloggen is iets wat ik lekker in mijn vrije tijd doe. Wanneer velen gaan shoppen of andere activiteiten ondernemen, ga ik lekker lezen of boekbloggen. Het is echt een leuke manier van mijn vrije tijd besteden!

Dit was de SSS voor deze week weer! Tot volgende week! 

Read more,
MyPerfectBooklife <3

Posted by Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen