zaterdag 25 april 2015

SSS: 6 auteurs waar ik zo snel mogelijk een nieuw boek van wil

SSS: 6 auteurs waar ik zo snel mogelijk een nieuw boek van wil



1. John Green
Hoe kan het ook.. Als je mij een beetje kent weet je dat dit mijn favoriete schrijver is. Ik hoop dat hij binnenkort weer met een nieuw boek komt!

2. Kiera Cass
Ik heb enorm genoten van De Selectie serie. Gelukkig voor mij komen er binnenkort weer een paar nieuwe boeken aan, YES!
En en en.. de boeken worden verfilmd!! Hier ben ik zo ontzettend blij mee!

3. J.K. Rowling
Helaas zullen het geen nieuwe Harry Potter boeken worden, maar een zelfde soort serie in die genre zou ik zeker gaan lezen! Ze heeft een leuke fantasie en schrijfstijl waardoor je helemaal in het verhaal wordt gezogen.

4. James Dashner
Ook de Maze Runner heb ik met veel plezier gelezen. Ik heb nog niet de gehele serie uit, maar ik weet nĂș al dat ik naar de winkel zou rennen als hij een nieuw boek uit zou brengen.

5. J. R. R. Tolkien
Moet ik meer zeggen?! Hier zou ik uiteraard ook wel voor naar de winkel rennen. Helaas wordt dat lastig aangezien hij al overleden is.. :(





6. Simone van de VlugtIk lees niet veel Nederlandse boeken, maar die van Simone mogen er zeker zijn! Mijn favoriete boek van haar is 'Op klaarlichte dag'. Mevrouw van de Vlugt, een nieuw boek graag!!







Dat was het weer voor deze week! Tot volgende week zaterdag! x

Read more,
MyPerfectBooklife <3

Posted by Maaike

2 opmerkingen: