zondag 3 mei 2015

Bookhaul april + wat heb ik gelezen + TBR mei


Bookhaul april + wat heb ik gelezen + TBR mei

Hoihoi!

April was voor mij weer een heerlijke boekenmaand en ik heb mij zowaar kunnen inhouden met boeken kopen! Of nou ja, vergeleken met vorige maand haha. Want ik begon de maand erg goed. In de eerste twee weken had ik maar 3 nieuwe boeken, maar toen kwam Koningsdag en mijn loon en toen .. tja.

Nieuw



Even op een rijtje:

Sevenster - Kocht ik via Marktplaats voor €10 inclusief verzendkosten *happy me*.
Wolfsbloed - Gewonnen bij Boekhandel Haasbeek tijdens de YA boekenweek!
After - Gekregen van Boekerij, ik ben er zo benieuwd naar!
De Darkest Power trilogie - Heb ik gekocht bij Bol.com, nadat ik het eerste hoofdstuk uit de bieb had geleend en gelezen had. Ik vond het zo'n leuk deel dat ik de hele trilogie heb aangeschaft.
Rockaholic - Kocht ik bij de 3=2 actie bij boekenkraam, ben erg benieuwd naar dit boek, al een tijdje!
Delirium - Ook van de 3=2 actie. Ken de serie niet, en nog niet veel over gehoord, maar zal vast leuk zijn. De achterflap spreek me in ieder geval aan!
Pandemonium - Wilde ik kopen bij de 3=2 actie, maar die was er niet meer. Gelukkig vond ik hem voor 2€ op de Koningsdag markt!
Requiem - Ook van de 3=2 actie. Dit is het derde deel van de Delirium trilogie.
De wraak van zeven - ontving ik voor een blogtour, zijn jullie al nieuwsgierig? Ik wel!
Over de grens - Een totaal verrassingspakketje! Ik ben er al in bezig!
Anna en de French Kiss - Kocht ik van Amy Pont over via Facebook! Ben zo benieuwd!
De boekendief - Lag op de Koningsdag markt! Wel wat duur, maar hij was alsnog goedkoper dan de 15€ die hij in de winkel kost!
Fallen & Kwelling - Lagen ook op de Koningsdag markt, ik moet nu nog een paar delen uit die serie, maar deze heb ik gelukkig nu al!

Gelezen

Deze maand heb ik weer lekker gelezen. Mijn Goodreads Reading Challenge staat momenteel op 37/60 boeken voor dit jaar. Ik heb deze maand 8 boeken gelezen!


Op een rijtje, met gelijk de links naar de recensies erbij!

Hitte (verschijnt binnenkort)
Bezwering
Ontwaken
Alice in Zombieland (verschijnt binnenkort)
Gebroken

Mijn TBR voor de maand MEI:

Alice door de Zombiespiegel - Gena Showalter. Wat gaat deel twee uit deze serie brengen :O? Hopelijk ontvang ik dit boek snel, het pakketje staat al aangemeld op PostNL, maar ja...
Over de Grens - Katie McGarry
De Wraak van Zeven - Pittacus Lore

En voor de rest ga ik mijn TBR-potje mij laten verrassen! :D

Een volle post, maar met - gelukkig - minder boeken dan in maart. Ik ben echt serieus nu minder aan het kopen. Ik heb ook mijn boekenkast ingedeeld op gelezen & niet gelezen en toen schrok ik even toen die verhouding zegmaar 70 om 2304385475984789 was. Ik ben erg benieuwd welke boeken er in de mei-maand op de mat vallen en of de boeken die nu op mijn TBR staan voor mei, mij ook tevreden stellen ;)

Mijn uitdaging nu: meer boeken lezen dan ik koop. Gaat dat mij (ooit) lukken?

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

8 opmerkingen:

  1. Wauw wat een heerlijke boeken! Succes met de TBR boeken voor komende maand :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! :D
      Ja ik ben erg blij met dit stapeltje <3

      Verwijderen
  2. Wow wat een flinke stapel zeg! Een boek boeken heb ik ook staan in mijn boekenkast of wil ik erg graag hebben! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik weet niet hoe ik telkens weer zo'n stapel krijg :') ik probeer echt uit alle macht te minderen, maar helaas.

      Verwijderen
  3. Wat een hoop aanwinsten. Ik heb net 'Over de grens' gelezen en werd daar aangenaam door verrast. Ben best wel benieuwd naar 'Alice door de zombiespiegel'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa was leuk! Ik moet echt door in Alice door de Zombiespiegel!

      Verwijderen