zaterdag 28 maart 2015

YA-Boekenweekevent Boekhandel Stevens

YA-Boekenweekevent Boekhandel Stevens



Hallo, hallo! Gister zijn wij naar het Young Adult boekenweek event van Boekhandel Stevens in Hoofddorp geweest. 

De avond begon met een gezellige optocht van het station naar de boekenhandel, waarbij een paar gelukkigen mee mochten op een koets!

Bij de boekhandel aangekomen, lag de rode loper al klaar en mochten we snel naar binnen. Onder het genot van een 'young adult glaasje champagne' konden we even rondkijken wat er allemaal te doen was. Er waren vier schrijvers aanwezig (Mireille Geus, Jennefer Mellink, Helen Vreeswijk en Alexandra Penrhyn Lowe) waarbij je je boeken kon laten signeren of haar nieuwe boek ontdekken. Verder kon je op de foto, super gave grime laten zetten, tassen maken en nog meer. 




 Het was lekker druk, dit zorgde voor een zeer geslaagde boekensfeer. Boekfanaten die elkaar boeken aanbevolen en leken die zich boeken aan lieten bevelen: velen kwamen met een boek thuis die hij/zij die avond nieuw heeft ontdekt!

P.s. dit boek zagen we op de boekenplank staan en de titel is gewoon geniaal!


Tevens werd er aangekondigd dat er 30 mei een heuse sleepover komt in de boekenhandel. Als je hier meer informatie over wilt, hou dan de site van boekhandel Stevens in de gaten! 

 Read more, 
MyPerfectBooklife <3

8 opmerkingen:

  1. Nu vind ik het bijna jammer dat ik lekker aan het skieën ben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah jaa. Maar skiën is ook leuk toch :D
      X Monica

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Hihi captured in action :) Jaa we hadden wel een leuk gesprek ;D
      XMonica

      Verwijderen
  3. Was gezellig dat jullie er waren en bedankt voor het boek! :) Ga de trilogie hopelijk snel lezen! En snel met The 100 verder hoor haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Asje! Een goed doel al zeg ik het zelf haha. Ik hoor wel wat je ervan vindt! En jaa als ik ergens tijd vind moet ik wel verder ;o
      X Monica

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Jaaa ik zag je haha! Leuk ook dat zoveel boekbloggers (en natuurlijk boekenliefhebbers) naar zo'n event komen ;D
      X Monica

      Verwijderen