donderdag 26 maart 2015

TTT: Top Tien favoriete fandoms!


TTT: Top Tien favoriete fandoms!

Hoihoi!

Het is donderdag, dus Emmy van Zonenmaan heeft weer een top tien gelanceerd :) Deze week is het de top tien favoriete fandoms en ik vind het best een pittige.


1. Harry Potter. 
Ik zag deze bij veel bloggers op één staan en ik begrijp volkomen waarom. Zelf ben ik ook super gek op Harry Potter en hoort hij zeker in de top tien.

2. Divergent
AAAAH. Ik ben zo ziek gek op deze serie <3 <3. Ik fangirl normaal nooit echt extreem, maar bij deze serie voel ik wel wat prikkelen!



3. The 100
Ik moet de boeken echt gaan lezen, want ik ben compleet verslaafd aan deze serie doordat Joost ooit schreef dat de serie zo gaaf is. Nou, dat is ie zeker.


4. The Hunger Games
Alhoewel ik het niet altijd even leuk vind, blijf ik erg fan van de serie! En van Peeta. En van Gayle. Hihi.


5. Witches of East End
Niet veel mensen zijn bekend met deze serie, maar oh wat vind ik hem leuk! Helaas moet ik nu wachten op seizoen 3 :(


6. Kerstin Gier
Huh wat? Ja echt wel. De boeken van Kerstin moeten in dit rijtje. De edelsteen trilogie, de Silber serie.... Oh wat ben ik dol op die boeken!


7. De Iron Fey
De serie, de fanpages, de fanpics, alles. Het is echt een magische serie en ik wil graag naar Nimmernimmer als het kon. Maar dan wel met magische krachten enzo. En misschien als fee... :)


8. ..... ....... ..... .. .. .. ... 

Shit. Ik weet er niet meer. Ze zijn op :o
Maar ja de 7 genoemde fandoms zijn daardoor alleen maar meer waard voor mij haha.

Volgende week weer een nieuwe top 10! :D

P.S. Gaat er iemand naar het YA Event bij boekhandel Stevens in Hoofddorp morgen? Wij namelijk wel en wie weet zien we jullie daar! :)

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

4 opmerkingen:

  1. Welcome to The 100 :D Leuk dat je het nu ook kijkt! Vandaag seizoen 2 uitgekeken en ik ben echt kapot, nu een jaar wachten :O

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. OHH ÉÉN HEEL JAAR WACHTEN!? NOH NOOHH NOOOOOOOOOOOHH! Ik durf die laatste drie afleveringen nu niet meer te kijken geheheh omdat ik dan te lang zonder moet ;O

      Verwijderen
  2. The 100 is echt een hele leuke serie, hij hoort zeker in mijn rijtje van favoriete fandoms.
    Trouwens, het 3de seizoen begint herfst (volgens mij oktober) dit jaar al!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt :O! Ik dacht dat het echt een jaar wachten was ofzo. Mannn ik kijk ernaar uit :D

      X

      Verwijderen