donderdag 5 maart 2015

TTT: Top Tien boeken die van mij verfilmd mogen worden


TTT: Top Tien boeken die van mij verfilmd mogen worden\

Heyyy,

Super vet de Top Tien op Donderdag van deze week! Ik ben nog steeds erg blij dat Emmy van Zonenmaan deze Top Ten Thursday heeft voortgezet! :)

Laten we beginnen.

1. De selectie trilogie (De Selectie, De Elite, De One) van Kiera Cass
HMHMMMMM :D. Die mogen van mij alle drie verfilmd worden, wat een leuke boeken zijn dat :)

2. De Iron Fey serie (eerst maar even De IJzerkoning, De IJzerprinses, De IJzerkoningin, De IJzerprins) van Julie Kagawa
Ik ben echt zo ontzettend benieuwd hoe ze die zouden verfilmen!

3. Girlpower van Robin Benway
Dit was één van mijn eerste boeken en met gedachten lezen, onzichtbaar worden en de toekomst kunnen zien lijkt het boek mij film-material.

4. Water & Vuur van Victoria Scott (en straks ook de andere delen)
Lijken me gave films.

5. The Finisher van David Baldacci
Het boek spreekt al erg tot de verbeelding, dus ik ben wel benieuwd naar een film ervan.

6. De Edelsteen trilogie van Kerstin Gier
Ja, I know. Er is al een film Rubinrot en ik geloof Safirblau ook al, maar dit is een beetje nep jongens. Er moeten gewoon echte kickass bioscoopfilms van komen die de boeken waarde aandoen :)!

7. Verkikkerd van Lisette Jonkman
Lijkt me gewoon een heerlijk filmpje om op een meidenavondje te kijken. Lekker lachen en genieten.

8. De Firelight serie (Ziel van Vuur, Achter de Nevel en Kracht van de Onyx) van Sophie Jordan
De serie is nog niet ontzettend bekend, maar toch lijkt me een film over de draki's en de jagers mij erg leuk!

9. De Grisha serie (Schim & Schaduw, Dreiging & Duisternis en Val & Verlossing) van Leigh Bardugo
Jaaaajajaaja! Een trilogie films vol met magie, power, spanning, gruwelen, duister en licht.

10. De Silber serie (Silber 1 & Silber 2 en straks Silber 3) van Kerstin Gier.
Kerstin is gewoon mijn favoriete schrijfster. Ik vind haar boeken geweldig en ben benieuwd naar hoe de makers van de films de droomwereld zouden verfilmen. 

Zoooo. Het is wel lastig uiteindelijk want ik wilde de Divergent-serie noemen, De Hungergames en de Test-serie, maarja die boeken zijn/worden al verfilmd :D. Daarnaast wilde ik ook boeken noemen als de Touching Juliëtte serie, Outside in & Inside Out, De Alchemisten serie, De Wolven van Mercy Falls serie en de IJzerproef, maar die heb ik nog niet gelezen dus ik weet niet zeker of ik daar een film van wil. Maar mijn lijstje is toch lekker vol. Het zijn voornamelijk series die ik heb genoemd, maar dat is gewoon leuker want dan heb je na de eerste film nog meer films te gaan! :)

Volgende week een nieuwe TTT!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten