donderdag 12 maart 2015

TTT: Top Tien boeken die echt te dun waren


TTT: Top Tien boeken die echt te dun waren

Hoihoi!

Het is weer donderdag, dus de Top Ten Thursday vliegt weer over de blogs. Zo ook op MyPerfectBookLife :)! Deze week gaat het om de top tien boeken die echt te dun waren. Ja dat kan natuurlijk ook. Sommige boeken zijn zó goed dat je er nog lang geen afscheid van moet nemen, hoe dik of dun ze ook zijn.


1. De Edelsteen trilogie - Kerstin Gier. Ik heb even alle drie de boeken op nummer 1 gezet. Ik vind die serie zo ontzettend leuk, dat hij van mij helemaal langer had mogen zijn.

2. Val en Verlossing - Leigh Bardugo. Ondanks dat het een vrij dik boek is, was het toch echt te weinig .. Deze serie is ook echt heel leuk!

3. Wacht op mij - J. Lynn. Het boek staat eigenlijk helemaal in het teken van romantiek en aantrekkingskracht. Ik hou er persoonlijk ontzettend van en het boek was voor mij te kort. Gelukkig komt er een deel 2 (Ga voor Mij) en ik moet die ook echt even lezen!

4. Joël - Carry Slee. Omdat dit een van mij lievelingsboeken is vind ik deze natuurlijk te kort. Het boek zit zo sterk in elkaar, het is een superboek!

5. Perfect Chemistry - Simone Elkeles. Een van mijn andere lievelingsboeken. De liefde tussen de latino en de blonde Amerikaanse is prachtig om over te lezen. In het Engels zijn er nog 3 delen, maar in het Nederlands nog niet. Dus ik wacht nog af of dat ooit vertaald wordt :(

6. Girlpower - Robin Benway. Mijn absolute favourite. Ik ben dol op dit boek en hij had óf dikker mogen zijn óf een eerste deel van een serie. Helaas...

7. Water & Vuur - Victoria Scott. Dit boek was (zelfs voor een eerste deel) te dun :( Ik ben dol op dit boek en ik had best meer willen lezen. Maar er komt dus een volgend deel sowieso :)

8. Verkikkerd - Lisette Jonkman. Ook hier is nog een vervolg op (Verslingerd), maar dit eerste deel was zo heerlijk. Het was ontzettend grappig en herkenbaar en hij had nog wel dikker mogen zijn :)

9. De One - Kiera Cass. Voor een laatste deel in de Selectie serie vond ik dat ik er te snel doorheen ging. Jammer, hij mocht wel wat dikker zijn.

10. Het verhaal van Four - Veronica Roth. Ik heb het boek zojuist uitgelezen en ik moet zeggen dat ik het een heerlijk boek vond, al was het zo dun. (Recensie komt binnenkort). Ik vond het leuk om te lezen hoe Tobias/Four zijn inwijding heeft ervaren en wie er waren en hoe hij Tris' inwijding heeft ervaren. Daarom is hij te dun met zijn 189 pagina's..

Dit was de top tien voor deze donderdag weer! Volgende week komt er weer een nieuwe top tien! Benieuwd? Ja, wij ook :D

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

2 opmerkingen:

  1. ohh ik met het echt helemaal met je eens over de edelsteen-trilogie! ik baal er echt van dat er maar 3 boeken zijn... :(

    BeantwoordenVerwijderen