zaterdag 14 maart 2015

SSS: Boeken met dieren op de cover

SSS: Boeken met dieren op de cover

Deze week een lastige, zes boeken met een dier op de cover!



1. Harry Potter en de Relieken van de dood
Het laatste (en misschien wel het beste) deel van de Harry Potter serie! 
De draak is super vet en het verhaal wat op de cover wordt verteld daagt je uit het boek snel te gaan lezen. 










2. The Chronicles of Narnia
Heerlijk boek waarin je ontsnapt naar een droomwereld. En zeg nou zelf, hoe vaak heb jij wel niet gewild dat je achterin je kledingkast ook een portaal naar een andere wereld had?!










3. Life of Pi
Geweldig boek en geweldige film, de cover is overigens ook heel erg leuk. Dit is misschien wel een van de mooiste covers op een boek ooit, het is echt mijn ding. 









4. De heksen
Het is een beetje flauw want er staat een mini muisje op, maar dit boek was het coolste boek dat ik ooit kenden toen ik klein was. Ik weet nog dat mijn oma hier uit voorlas voor het slapen en op een gegeven moment besloot dat het te spannend/eng voor me was. Dus nadat mijn oma me welterusten had gewenst en de kamer uit was gegaan, het ik snel het nachtlampje weer aangedaan en verder gelezen.






5. Alice in Wonderland
Ik hou van dit sprookje! Echt gek en geweldig, het omschrijft heel goed hoe ik zelf als kind ook een beetje in het leven stond. 











6. Harry Potter en de Orde van de Feniks
Wederom een Harry Potter boekcover, maar ze zijn ook echt zo gaaf! Fantasiedieren vliegen boven een stad, wat doen ze daar?! Snel het verhaal maar lezen.. :)









Dat was het weer voor deze week! Tot volgende week! x

Read more,
MyPerfectBooklife <3

Posted by Maaike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten