maandag 16 maart 2015

Review: Het enige echte Foto Doodle Boek!


Review: Het Foto Doodle Boek!

Hee daar!

Zoek je iets leuks om te doen op je vrije middag? Pak het Foto Doodle Boek er maar bij!
Het foto doodle boek is een boek waarin je zelf bepaald wat er op een plaatje te zien is. Jij tekent wat er op iemands bord ligt, jij tekent wat de vissers binnenhalen met hun vislijn, jij bepaalt wat er op de pizza zit, in welke huisjes de kabouters wonen... noem maar op!



Het Foto Doodle Boek is een ontzettend leuk boek. Je kan er je fantasie en tekenkunsten op losgooien. Er zijn meer dan genoeg dingen te doen, dus je wordt het nooit zat. En word je het wel even zat, kan je hem gerust even wegleggen en een andere keer ermee verder gaan: er zijn immers geen regels aan verbonden.

Hier enkele voorbeelden van mijn fantastische creaties *kuch*







Ik heb nog lang niet alles gedaan, maar ik heb ook nog niet zoveel tijd gehad.

Ik raad het Foto Doodle boek zeker aan. Het is voor iedereen leuk; ook als je een ramp bent met tekenen/fantasie. Je doet gewoon je ding. Het is echt een ontzettend leuk boek voor jong en oud, zo kan je hem ook aan anderen uitlenen om een pagina voor jou te tekenen of je geeft hem als cadeau. Omdat je zelf mag bepalen wat er op de pagina komt, wordt het echt een persoonlijk boek, wat niemand anders zo heeft! Erg leuk! Je voelt je er helemaal creatief en vrolijk door.

Ik dank uitgeverij BBNC ontzettend voor het opsturen van dit recensie-exemplaar!

Titel | Het enige echte Foto Doodle boek
Oorspronkelijke titel | Photo Doodles. 200 pictures for you to complete
ISBN | 978 90 453 1696 3
Uitgeverij | BBNC

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt me een enorm leuk boek. En door je recensie lijkt hij mij nog leuker. Goede recensie dus. Top

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen :) bedankt! Altijd fijn als de recensie bevalt ;)
      Xxx

      Verwijderen