maandag 30 maart 2015

Review: Elke dag een woord - een dagboek voor 5 jaar


Review: Elke dag een woord - een dagboek voor 5 jaar

Hoihoi,

Ik ontving een leuk pakketje een tijdje terug, waarin Elke dag een woord zat. Het is een soort 'Elke dag een vraag' maar dan een woord :).



Hoe ziet het eruit vanbinnen?

Ja ja. Van MIJ :)

Ik vind het mooie pagina's (zie onder). Het zijn een gering aantal kleuren die afwisselend de pagina's kleuren en die kleuren passen mooi bij elkaar en bij de omslag. Dat is dus zeker goed gelukt.

Nu kom ik alleen bij de rest aan... Ik had niet echt plezier bij het schrijven van een woord elke dag. Het meest voor de hand liggend is gewoon een woord op te schrijven die je dag een beetje samenvat, aangezien het een dagboek voor 5 jaar moet worden en je anders over 5 jaar denkt van: hagelslag... Okee... Dus ik schreef een aantal woorden op die mijn dag omschreven:

Hele dag gereden

Veel pakketjes verstuurd en ontvangen

Toneelweekend, hele dagen repeteren van 09:00 - 23:30

Toen had ik kringloop tocht

Maar ja. Nu wat? Over 5 jaar zulke woorden bij elkaar lezen? En dan? Bedenken: oh het ene jaar had ik stress maar het jaar erna was ik op vakantie. Ik vind het een beetje nutteloos helaas. Met een woord heb je voor mij geen waardevol dagboek die je over 5 jaar met plezier terugleest.

Ik was erg te spreken over de eerdere uitgaven ; Elke dag een vraag - en - Elke dag een vraag voor lovers. Helaas moet ik dit keer zeggen dat Elke dag een woord mij niet zoveel doet. Ik zou ook niet zeggen dat je er veel plezier aan beleeft of uiteindelijk veel aan hebt, want dan zou ik liegen. Het is niet fijn om negatief over een recensie exemplaar te zijn, maar ik kan niet doen alsof het geweldig is, als het dat - in mijn ogen uiteraard - niet echt is.

Mocht je zelf toch denken dat het een super leuk boek is, schaf het dan gewoon aan! Wie weet verschillen de meningen en vindt de rest van de wereld het leuk! Ik zou het alleen niet aanraden om te kopen, maar gewoon lekker 'Elke dag een vraag' in de plaats daarvan kopen! :) En voor mensen die natuurlijk geen dagboek met hele lappen tekst willen bijhouden, maar júist de dag in één woord kort willen samenvatten is het natuurlijk wel een ideaal boek. Je moet gewoon voor jezelf dat even inschatten :)

Ik bedankt uitgeverij BBNC natuurlijk wel hartelijk voor het opsturen van het recensie exemplaar!

Titel: Elke dag een woord
Uitgeverij: BBNC

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten