dinsdag 31 maart 2015

Maart bookhaul + wat heb ik gelezen + TBR


Maart bookhaul + wat heb ik gelezen + TBR

Hoihoi!

Pff jeetje. Ik ging net even alle boeken die ik nieuw heb gekocht/gekregen/gewonnen/geleend in maart op een stapel leggen, en ik schrok me een hoedje hoeveel het er waren :o Kijk zelf maar



Omygawd. Volgens mij is het gewoon dat hoe meer ik zeg 'volgende maand ga ik minder boeken kopen', hoe meer ik er koop :o Nou ja niet alleen koop natuurlijk, ook gewonnen, gekregen, geleend.... Laten we gewoon de stapel even doorlopen. De foto splitsen we even op in drieën dit keer :D



De prins en de lijfwacht - Kiera Cass - Ja, ik heb hem eindelijk gekocht. Ik wil hem zo graag lezen! Ik ben benieuwd!
Easy Juce - Nicola Graimes - Ik heb zo zin om in deze zomer(vakantie) gewoon lekker veel sapjes te maken. Met dit boek moet ik de mooiste combinaties kunnen maken!
Ik reis alleen - Samuel Bjork - Dit boek won ik bij Dizzy.nl. Ik ben er erg benieuwd naar, maar ja dat zeg ik bij al mijn nieuwe boeken haha.
Up & Paaz - Mirte v/d Meer - Heb ik gewonnen bij Daantjelovestoread.com! Samen met een UP puzzel en een ballon!
De Darkest Power trilogie - Kelley Armstrong - heb ik bij de bieb geleend, omdat mijn bestelde exemplaar nog niet binnen is en ik niet kon wachten ;)
Fluister - Maggie Stiefvater - Nu heb ik mijn Wolves of Mercy Falls serie compleet! Thankyou Marktplaats!
Alice in Zombieland - Kocht ik onder andere van mijn laatste bol.com verjaardagsbon :)



Hitte - Lis Lucassen (Olga Hoekstra) - Ik wilde zo graag naar de boekpresentatie van Hitte in Gouda, maar ik kon helaas niet. Lief als ze waren bij Storm publishers hebben ze voor mij een exemplaar wat ik heb besteld laten signeren en opgestuurd! :) Echt awesome!


De Studie - Joelle Charbonneau - Ontving ik als recensie exemplaar van uitgeverij Karakter
Gebroken - Jennefer Mellink - Ontving ik als recensie exemplaar van uitgeverij Clavis 
1000 dromen-almanak - Michael Powell - Ik droom elke nacht en ik weet ook altijd nog precies wat ik droom. Bij de kringloop scoorde ik dit boek om eens even mijn dromen te verklaren.
Toveren met de boze heks en verhalen van de boze heks - Hannah Kraan - Oh de nostalgie. Ik was altijd zo verschrikkelijk gek op deze boeken. Ik ben al maanden kringloop winkels aan het afzoeken op boeken van de boze heks. Tot nu toe heb ik deze 2 gevonden. Ik wil ze allemaal :(
Op een morgen stond ze daar - Per Nilsson - Ik nam hem in de kringloop mee, omdat ik de cover zo super gaaf vind. Ik ben benieuwd of ik het wat vind!
Sterrenhemel - Colleen Hoover - Nam ik mee in de V&D. Hij is tijdelijk van €14,95 voor €9,95 dus ik zeg meenemen! Ben gek op het NA genre!
Anna Dressed in Blood - Kendare Blake - Vond ik in uitstekende staat voor slechs €1,00 in de kringloop. *Me Happy*
Boy Nobody - Allen Zadoff - Kocht ik in de winkel, maar ik weet nog niet zeker wat ik er van ga vinden ;)



Princessenacademie - Shannon Hale - Deze kocht ik over van Nathalie. Een mooie hardcover van Clavis: hebben hebben hebben! :D
Younger - Pamela Redmond Satran - Ontving ik als recensie exemplaar van uitgeverij Karakter
Reading is for awesome people - Blossom Books - Hihi, is niet echt een boek maar hij moest erbij! Ik ontving dit leuke boekje op de YA avond in boekhandel Stevens. Het bevat van een aantal Blossom Books boeken het eerste hoofdstuk. Een heel aantal ken ik er al, maar een aantal ook nog niet... :)
De IJzerlegendes - Julie Kagawa - Ontving ik van uitgeverij Harlequin als recensie exemplaar!
Vlam - Floortje Zwigtman - Kreeg ik van Hebban. Ik doe mee met hun allereerste YA leesclub! Echt super leuk dat ik daarvoor uitgekozen ben!
De Alchemisten #2 De indigo bezwering & De Alchemisten #3 de gouden lelie - Richelle Mead - Waren de andere 2 boeken die ik van die bol.com cadeaubon kocht! Ik moet echt aan de serie beginnen, want volgens mij is hij geweldig!
en tot slot Stad van Beenderen - Cassandra Clare - Ik vond de film super vet, terwijl iedereen hem vond tegenvallen. Waarschijnlijk omdat ik het boek niet had gelezen. Voor 10€ kon ik hem dan ook niet laten liggen. Ik hoop alleen dat ze de rest van de serie ook in deze cover gaan maken :(

Terwijl ik dit schrijf komt er een pakketje nog op de valreep binnen met het boek 'In de ban van de wolf' van Christine Charliers' :) Een recensieboek van Clavis. Ben erg benieuwd wat dat gaat brengen!



Ik heb ook nog een paar niet-lees-boeken nieuw:



















Jeetje meneetje. Wat een hoop boeken. En nog is mijn boekenkast niet vol hahah!

Goed. Welke boeken heb ik deze maand gelezen?


Allereerst heb ik dus een audioboek geluisterd deze maand: Nouveau Riche van Esther Verhoef


Daarnaast heb ik twee creatieve boekjes gedaan :)

&









En ik las twee korte verhalen van de Iron Fey:


Ash's letter to Meghan
Valentijn bij de IJzerfae

Verder heb ik natuurlijk ook papieren boeken gelezen:



Ja, okee. Het Blossom Books 'Reading is for awesome people' boekje heb ik gelezen, maar telt niet als echt boek haha.

Voor de rest las ik, met links naar de recensies ervan:

En tot slot een kleine TBR voor april.


Ik doe natuurlijk met een TBR potje, dus heel precies weet ik het niet, maar ik wil sowieso Gebroken van Jennefer Mellink lezen, omdat het een recensie exemplaar is. En ik ga in de ban van de wolf van Christine Charliers lezen, ook omdat het een recensie exemplaar is. En ik ga bezwering van Kelley Armstrong lezen, omdat het boek binnenkort terug moet naar de bieb. Misschien als ik tijd over heb ga ik gelijk door in ontwaken en afrekening, maar dat moet nog blijken :)

Jeetje. Een lange post met een hoop boeken!

Welke van mijn nieuwe boeken lijken jou het leukst?
En welke boeken heb jij nieuw gekocht in maart?

Ik hoor het graag!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

2 opmerkingen: