maandag 2 maart 2015

Bookhaul Februari + wat heb ik gelezen


Bookhaul februari + wat heb ik gelezen

Heuuj,

Februari is alweer voorbij. In februari was ik jarig dus ontving ik boeken, maar minder dan ik had verwacht. Wel kreeg ik bol.com bonnen en die heb ik (bijna) allemaal besteed aan boeken :). Laten we even naar de stapel kijken. Ik had beloofd minder nieuwe boeken op de foto te zetten deze maand, maar ik geloof dat ik alsnog een aardige slag heb geslagen :o





O. Mijn. Hemel. Wat ontzettend veel nieuwe boeken. Ik moet mijzelf gewoon een verbod opleggen...
Oké. We delen ze weer even in tweeën.

Stapel 1
 Op stapeltje 1:

Nergens - Tamara Geraeds. Ze had een actie dat je haar boek gesigneerd en wel tijdelijk (vanwege haar verjaardag) voor €4,- kon kopen! Nou, daar zeg ik geen nee tegen!
Vakantiekriebels - Liz Elwes . Even een jeugdboekje wat ik kocht om tussendoor te lezen, nadat ik erg ontdaan was door het einde van Samensmelting van Veronica Roth.
Meiden van de Markt - Margreet en Reina Crispijn. Dit boek won ik bij Coffee 'n Cookies.  Het was een winactie voor een surprise chicklit. Heel jammer dat ik hem al had, maar ik hoop er iemand nog blij mee te kunnen maken. Desalniettemin is het een leuk boek!
Rose onder vuur - Elizabeth Wein. Kocht ik op marktplaats. Lijkt me een apart boek.
Dubbelspel - Eline Stiekema. Woehw. Dit boek wilde ik al een tijdje hebben! Eindelijk heb ik hem in huis ;)
Between - Jessica Warman. Dit boek kocht ik samen met Rose onder Vuur via Marktplaats. Is ook een perfect exemplaar. Ik ben benieuwd.
Het verhaal van Four - Veronica Roth. Kreeg ik van mijn beste vriendin en blogcollega Maaike voor mijn verjaardag. Ahw <3
Crossed - Ally Condie. Kwam ik tegen in de kringloop. Ik heb deel 1 en 3 nog niet, maar als iemand hem verkoopt let me know want ik ben erg benieuwd naar de serie :D
Voor altijd - Maggie Stiefvater. Kocht ik via de Young Adults boekengroep op Facebook. Zijn nog perfecte exemplaren en ik ben er super blij mee! Inmiddels heb ik ook Fluister gekocht, het tweede deel uit de serie. Alleen komt die in maart pas binnen, dus die mag niet op de foto :)

Stapel 2
En op stapeltje twee:

Huiver - Maggie Stiefvater. Het eerste deel die ik ook via de YA boekengroep op FB kocht.
De IJzerproef - Black & Clare. Kreeg ik onder andere van mijn vriend voor mijn verjaardag.
The Finisher - David Baldacci. Ontving ik van uitgeverij Leopold. Ik ben echt zo benieuwd naar dit boek!
Val en Verlossing: Dit boek won ik bij Laura's BookJournal. Jeetje wat was ik door het dolle heen toen ik gewonnen had! Ik ben zooooo dol op de Grisha serie! En ik ben trouwens altijd zo gek op pakketjes van Blossom Books, omdat de boeken nooit alleen komen, nee er komt altijd een schitterend pakket omheen :)


De verborgen Universiteit - Natalie Koch. Kocht ik via Marktplaats. Ik heb de paperback, maar ik vind de hardcovers mooier.
De Alchemisten #1 bloedverwanten - Richelle Mead. Op aanraden van Emmy heb ik deze gekocht van een bol.com cadeaukaart die ik van mijn schoonouders heb gehad.
De Test - Joëlle Charbonneau. Kocht ik ook van de bol.com cadeaukaart. Ik heb die hardcovers altijd superlelijk gevonden, dus de softcover moet volstaan :D

En dan nu de gelezen boeken van de maand februari:



Het zijn er 7 deze maand. Ja, je telt er 6. Ik heb Geek Girl van Holly Smale ook gelezen, maar die had ik geleend van een vriendin, dus die is weer ingeleverd :( en ik was te lui om hem weer te gaan halen voor een foto :D

Op een rijtje de gelezen boeken met links naar de recensies:

Val & Verlossing
Vlammen
Samensmelting
Volmaakt Monster
Vakantiekriebels
Codenaam Verity
Geek Girl

Volgende maand ga ik sowieso The Finisher lezen van David Baldacci en voor de rest laat ik mij verrassen door mijn TBR pot!

Mijn Goodreads Reading Challenge vordert lekker. Ik sta al op 19/60 boeken! Hopelijk brengt maart mij weer een heerlijke maand vol lezen, boeken en plezier :D

Zijn er nog boeken die ik móét kopen van mijn andere Bol.com bonnen?

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

6 opmerkingen:

  1. Haha, en ik ben juist op zoek naar deel 2 in de Matched-trilogie... :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh hahah. Nouja als ik deel 1 en 3 helemaal niet weet te bemachtigen zal ik je deel 2 gunnen :p

      Verwijderen
  2. Leuke haul! Superleuk om te horen dat Val en Verlossing zo goed is bevallen! Ik ben in elk geval heel erg benieuwd naar het boek na je recensie! Toen ik The finisher binnenkreeg was ik eerst wel even verbaasd dat het van Baldacci is omdat ik niet wist dat hij ook een YA-boek had geschreven... Het verhaal klinkt wel heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) ja ik vond het echt een leuk slot van de serie, gauw lezeeeeen :p! Ik heb The Finisher inmiddels uit. Ik had precies hetzelfde gevoel over dat David Baldacci zo'n boek had geschreven. Mijn recensie verschijnt straks ;)

      Verwijderen
  3. Wat een leuke aanwinsten. Al een geluk dat je nog voldoende plaats hebt in je boekenkast, anders zou je ze niet allemaal kunnen opbergen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah ja dat is zeker waar. Ik heb nog wel aardig wat ruimte, maar ik zie dat het al krap begint te worden :p

      Verwijderen