donderdag 12 februari 2015

TTT: Top Tien boeken over vampiers


TTT: Top Tien boeken over vampiers

Hooi allemaal!

De Top Tien op Donderdag is er weer! Voorheen van de Lady Library, maar die is er mee gestopt :(. Gelukkig nam Emmy van Zonenmaan het over: dus we gaan gewoon lekker elke week door!

Jaja, het bioscoop-effect
Deze week: de top tien boeken over vampiers

Let's go!

1. Twilight

Je kan er niet omheen. Twilight moet erin. Het is inmiddels alweer een tijdje terug dat dit écht een hype was, maar het blijft een goede serie.

2. The Vampire Diaries

Man wat was ik gek op deze serie. Ja wás, want ik vond het vanaf seizoen 5 een beetje uitgemolken worden. Desalniettemin gaat het over vampieren dus mag hij in dit lijstje!

3. Academicus Vampyrus / Vampire Academy

4. Blood of Eden serie

5. The Mortal Instruments

6. ....

Wow. Dit is nog knap lastig. Oké, ik heb dan ook series genoemd. Als ik de boeken los had genoemd had ik er al 10 gehad ;)

Ik denk dat ik hier maar stop, want ik heb geeeen idee welke erbij zouden moeten nu. De reeks bestaat uit vrij voor de hand liggende series haha, maar ja. Ik ben zelf meer van de heksen en tovenaars dan van de vampiers.

Volgende week weer een nieuwe TTT!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen