zondag 1 februari 2015

Januari bookhaul + wat heb ik gelezen


Januari bookhaul + wat heb ik gelezen

Hooi allemaal,

Januari is weer ten einde, dus ik ga met jullie delen welke boeken ik in die maand heb gekregen/gekocht/gewonnen en welke boeken ik heb gelezen. 

Allereerst mijn nieuwe boeken:


Omijngod wat zijn het er veel. Ik deel de stapel even in tweeën:

Stapel 1:




Foto Doodle Boek - ontving ik van BBNC uitgevers
Pumps in de Jungle - Lag bij de kringloop voor een euro en lijkt me wel grappig
Onder volwassenen - Ik vond vooral de cover mooi toen ik hem voor €0,50 bij de kringloop zag liggen. Ben benieuwd naar het verhaal zelf!
Ontdekt / beroemd / showtime / covergirl / that's it - Deze boeken lagen in een stapeltje bij de kringloop voor €5

En stapel 2:



De Honden - Ontving ik pasgeleden als recensie exemplaar voor uitgeverij Gottmer
Samensmelting - Kreeg ik van mijn ouders omdat ik mijn rijbewijs heb gehaald! In één keer! YAY!
Volmaakt Monster - Dit boek ontving ik van de schrijver
Firelight #2: Achter de Nevel - deze kocht ik nadat ik in de kringloop deel 1 vond voor €0,50.
Firelight #3: Kracht van de Onyx - dit deel won ik bij de Boekadventkalender van Emmy bij ZonenMaan (WOOHOOO)
Geek Girl - Dit boek kocht ik op marktplaats voor €9 inclusief verzendkosten
Elke Dag - Dit boek kocht ik op marktplaats voor €5 inclusief verzendkosten
Soapsop - Ik had een boekenbon en die was nog geldig tot 31 januari dus ik moest die gauw opmaken. Ik zag dit boek liggen en ben zelf wel fan van Liza dus heb ik dit boek meegenomen in de boekhandel!

Dan mijn gelezen boeken de maand januari. Ik heb lekker veel gelezen (voor mijn doen:p)



Het zijn 13 boeken deze maand! :) I know, je telt er maar 10... Ik ben Lekker Belangrijk van Lotte Hagen kwijtgeraakt in de verhuizing/verbouwing... En Vamp in Love van Marijke van den Elsen hoort ook in deze stapel, maar die heb ik uitgeleend. En Firelight #1 heb ik ook gelezen, maar was ik vergeten op de foto te zetten. Ik was te lui om de foto opnieuw te maken haha.

Maar het zijn er 13 en ik vind het een hele kunst. Ik lees normaal rond de 6 à 7 boeken per maand. Maar ik had dan ook vakantie en een rustige schoolperiode. Mijn Goodreads reading challenge staat nu dan ook op 12/60 boeken voor dit jaar. Wat 12? Ja, ik heb de Hongerspelen herlezen, dus die tel ik niet mee. Als ik zo doorga, kan ik mijn challenge straks gaan verhogen, haha.

Hieronder zijn nog de links naar de recensies van de boeken:

Alice's adventures in Wonderland (geen recensie)
Vamp in Love
Het meisje met de groene ogen
Opstand
De Honden

Misschien moet ik ook maar eens mee gaan doen aan een 3-4-1 challenge (3 boeken uitlezen van TBR stapel = 1 boek kopen). Mijn TBR-stapel begint namelijk ook steeds meer en meer te groeien... Maarja. Hou ik mij daaraan :p? Ach het is nog niet dramatisch :)

P.S. LET OP: MORGEN BEN IK JARIG. Wil jij iets winnen? Hou de site goed in de gaten ;)

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

2 opmerkingen:

  1. Elke Dag vond ik een geweldig boek! Veel leesplezier, je hebt een flinke boekenbuit voor deze maand :) En alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha thanks :) Jaa, ik heb echt veel verzameld xD
      Ik ben benieuwd naar alles :D

      Verwijderen