dinsdag 17 februari 2015

Fotoverslag: Mijn kamer is af! (+boekenkasttour)


Mijn kamer is af! (+Boekenkasttour)

Hiii,

De meeste van jullie wisten dat ik midden in een soort verbouwing gedoe zat. Mijn zus ging het huis uit en ik moest van de 1e verdieping naar haar kamer op zolder verplaatsen. Dat gaat natuurlijk niet zomaar, er moest worden behangen, meubels gekozen, elektronica geregeld (ja het moest allemaal anders) en natuurlijk compleet opgeruimd en schoongemaakt worden.

Het positieve aan het feit dat ik naar zolder ga is dat ik ruimte krijg voor twee boekenkasten! (Nadat ik mijn bureau en ladekast vaarwel zeg). Het nadeel is dat ik (vooral 's nachts) veel moet plassen, en dat kost een trapje extra (ach, ook niet erg voor de conditie). 

Ik heb besloten om jullie het eindresultaat te laten zien, met natuurlijk als knaller de boekenkasten.
Let's take a look!


Dit is mijn heerlijke bed met mijn laptopje erop. Ik vind het behang echt geweldig. Vandaag heb ik de kussens gekocht die erop staan, ze zijn lekker groot en lekker zacht. Een nieuw dekbedovertrek komt er nog, maar alles op z'n tijd ;)


En dit zie ik vanuit mijn bed. Een lekker flink tv'tje met een paar leuke versiering-neerzet-ding-dingetjes. Ik heb aan twee wanden dat zandkleurige behang gekozen, omdat het anders veel te druk werd.

En dan nu..... de boekenkasten.


YEAAAAAAAAAAAH. Ik weet het: de kamer is niet al te groot, maar I don't care, want deze twee joekels passen er wel in :D Laten we even dichterbij kijken.... :)


Dit zijn de linksboven vakjes. Ik vind het leuk om dingetjes neer te zetten. Ik ben er nog niet over uit of alles wat ik heb neergezet blijft staan, maar voor nu laat ik het even zo (geldt voor alle vakjes). Het glazen bordje wat is neergezet heb ik van mijn moeder gekregen voor mijn verjaardag. Ik ben er gek op ;)


Dit zijn de twee bovenste vakjes aan de rechterkant. Ik heb al plaats gemaakt voor Val & Verlossing van Leigh Bardugo naast delen 1 & 2 van de Grisha serie! De kleine teddybeer kreeg ik toen ik 13 was van mijn beste gay-vriend en ik heb er nog helemaal gek mee. Op het t-shirtje staat 'I love you this much' <3 De tweede plank heeft al een heel aantal Blossom Books op de plank staan. Ik wilde niet alles op uitgever/grootte/kleur/alfabet sorteren, maar lekker random. Ik heb daarom de boeken aan mijn moeder gegeven en zij heeft ze erin gezet. De series natuurlijk wel bij elkaar, maar voor de rest alles willekeurig. En ik vind het helemaal geweldig! 
Helemaal links hoort 'Codenaam Verity' te staan, maar die ben ik nu aan het lezen, dus die ligt op mijn nachtkastje!


Links, de middelste plank (en doordat het bijsnijden me naait ook de bovenste en de plank eronder een beetje). Ik ben gek op kleine teddyberen(/knuffeltjes), dus deze mocht ook in de boekenkast. De plant is nep, maar ik vond hem zo gaaf dat die ook in mijn boekenkast moest.


Rechts, de middelste plank (en hetzelfde gezeur over het bijsnijden). Hier staan de meeste 'loner-boeken': de op zichzelf staande boeken. Maar zo bij elkaar zien ze er united uit :)


Links de onderste twee planken. Niet de meest interessante planken. Op de bovenste van deze twee staat mijn baby-boek, mijn 2 zelfgeschreven boeken, mijn kinderboeken, wreck this journal, elke dag een vraag voor lovers en een fotoalbum. Oja, en natuurlijk kaarsjes, want dat vind ik erg mooie versiering :) Op de onderste van deze twee planken liggen mijn studieboeken en een pak tissues in een roze cover (altijd handig, zoals bij het einde van SAMENSMELTING OMGG....)


En tenslotte rechts de onderste twee vakken. Mijn dvd's, cd's en stereo-gedoe. Ik heb mijn TBR Jar daar gezet en vandaag kreeg ik bij de Kwantum flessenpost :p altijd leuk.


'S avonds als het donker wordt kan ik de lampjes aandoen die op de boekenkasten zitten. Het zijn twee grote lampen, waardoor ik ook 's avonds mijn boekjes kan bewonderen :) (en ja, dat is mijn vinger).


Mijn kat vindt mijn nieuwe kamer in ieder geval al heerlijk, en ik ook!

Een lange post vandaag, maar ik heb zo lang op mijn kamer moeten wachten dat ik er ook even goed de tijd voor neem :)

Nog tips voor mijn kamer? :)

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

4 opmerkingen:

  1. OMG!! Super gave kamer!! Ik ga mijne ook nog een beetje veranderen (ander bed, nachtkastje en spiegel) Ik vind de lampen erg gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thankyouuu! Jaa ik vind de lampen ook super vet ;) zo kan je altijd naar de kasten kijken <3

      Verwijderen