dinsdag 6 januari 2015

WINNAAR: Ketting van Katherine Pierce uit the Vampire Diaries


WINNAAR: Ketting van Katherine Pierce uit the Vampire Diaries

Hoi iedereen!

Jeetje, wat is er vaak meegedaan aan deze winactie! En ook met heel veel winkansen! Ik wil iedereen ontzettend bedanken die zo enthousiast heeft meegedaan met de actie, dat geef mij zin om binnenkort (hint hint) weer een winactie te doen! Wanneer precies kan ik nog niets over loslaten, maar ik ben 2 februari jarig dus..... ;)

Maar goed. Zoals beloofd vandaag de winnaar. Ik heb om eerlijk te kiezen gebruik gemaakt van de fruit machine. Ik heb alle namen ingevoerd, 1x sowieso + het aantal extra winkansen per persoon. En mijn fruit machine heeft het volgende besloten: (in supergoede kwaliteit uiteraard)

video

Van harte gefeliciteerd MERITH DE HAAS!

Jij krijgt de ketting van Katherine Pierce uit The Vampire Diaries toegestuurd! Het zou leuk zijn als wij nog iets van je horen hierover binnenkort ;)

Heb je niet gewonnen? Niet getreurd! Bij de volgende winactie is er weer een leuke leuke prijs te winnen! (Misschien wel meerdere ;] ??)

Nogmaals bedankt en ik hoop dat jullie volgende keer weer allemaal meedoen!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

1 opmerking:

  1. Ik heb hem binnen :D Heel erg gaaf!
    Ik heb hem gefotografeerd en er een stukje over geschreven op mijn blog: www.merithdehaas.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen