donderdag 15 januari 2015

TTT: Top Tien goede voornemens (boek-gerelateerd of niet)


TTT: Top Tien goede voornemens (boek-gerelateerd of niet)

Hoooi

Het is donderdag en de top tien van de Lady Library van vandaag is: TOP TIEN goede voornemens!

Ik ga gelijk van start:

1. Sportief doen

Niet zozeer om af te vallen, maar gewoon om niet de conditie van een pudding te hebben en daardoor de bus net-niet halen.

2. Mijn TBR stapel afwerken

Dit zal waarschijnlijk niet te doen zijn, haha. Elke keer komen er weer nieuwe boeken bij. Wel zou het mij een keer leuk lijken om weer net als vroeger echt naar de boekhandel te moeten om een boek te kopen, omdat ik er thuis geen meer heb liggen.

3. Veel boeken kopen/krijgen en lezen

Hoewel ik dat sowieso natuurlijk ga doen, is dat ook mijn voornemen. Ik heb honger naar leesvoer :)

4. Alle boeken van mijn wil-ik-nog lijstje in bezit krijgen

Hoewel dit hetzelfde is als bij mijn TBR stapel afwerken (er komen steeds boeken bij), ga ik proberen om de boeken die ik nog wil in bezit te krijgen. Het zijn er aardig wat, maar ik heb een heel jaar de tijd :)

5. Gezonder eten met plezier

Ik vind het vaak zo stom als mijn moeder zegt: 'eet nou een appel' als ik een koekje pak. Ik wil bereiken dat ik uit mijzelf gezonde dingen pak en niet als opoffering, maar gewoon uit mezelf.

6. Mijn derde boek afmaken

Wat!? Ja, mijn derde boek. Nee, hij is niet te koop :p. Ik ben toen ik 11 was begonnen met het schrijven van een boek en heb die pas op mijn 14e afgemaakt. Toen heb ik in een jaar tijd deel twee geschreven. Inmiddels ben ik alweer drie jaar bezig met mijn 3e deel. Het is het laatste deel van een trilogie. Misschien dat ik ooit naar een uitgever stap, maar voor nu ben ik daar nog veel te bang voor haha. Eerst maar mijn derde boek afmaken en dan zien we verder.

7. Mijn school halen

Ik zit in mijn eerste jaar Pedagogische Wetenschappen en ik wil heeeel graag mijn eerste jaar halen. Alleen de wiskundige vakken werken mij erg tegen :( Mijn goede voornemen is om met nog meer power te studeren en het jaar te halen.

8. Mijn rijbewijs halen

Ik moet bijna afrijden, en ik wil graaaaaag mijn rijbewijs halen. Ik word er gek van dat ik afhankelijk ben van fiets, OV en andere mensen die wél een rijbewijs hebben. Kom maar op met de vrijheid :)

Pfoe. Ik kan er niet meer bedenken. Ik ga ook niet zomaar even goede voornemens erbij doen omdat het een top tien is en niet een top acht. Ik hou het hier bij. Misschien bedenk ik me nog iets, maar deze acht doelen zijn voor nu genoeg werk ;)

Volgende week weer een top tien op donderdag!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten