donderdag 22 januari 2015

TTT: Top Tien boeken die ik MOEST kopen, maar nog steeds niet gelezen heb


TTT: Top Tien boeken die ik MOEST kopen, maar nog steeds niet gelezen heb

Hoi allemaal,

Lekker op deze vroege donderdagochtend de top tien van deze donderdag. Ik vind zelf dat de top tien van deze week van de Lady Library erg leuk is. Ik herken namelijk het gevoel van IK MOET DAT BOEK HEBBEN, terwijl het nu nog steeds op mijn TBR-stapel ligt. 

Let's go.

1. Inside Out - Maria V. Snyder (en ook Outside In)

Ik hoorde over deze boeken en was helemaal in de ban van De Hongerspelen en Divergent, dus ik moest dit boek ook per se hebben (en het vervolgdeel). 

2. De Touching Juliette Serie - Tahereh Mafi

Iedereen was zo vol van deze serie en hij sprak mij ook ontzettend aan. Alleen toen ik de serie eenmaal ik huis had, heb ik verder niet de intentie gehad om erin te beginnen. Ik ben wel super benieuwd dus ik moet gewoon even het eerste deel erbij pakken...

3. De heksenoorlog trilogie - Maite Carranza

Toen ze kwam signeren een paar maanden terug, ben ik niet gegaan. Ik was ziek. Maar ik had haar boeken wel in huis. Echter heb ik ze nog steeds niet gelezen *oeps*

4. Endgame - James Frey

Ik kocht hem op het Best of YA Event dit jaar. Ik had helemaal zin om te puzzelen en te denken. Toch ligt hij nog steeds ongelezen in de kast. 

5. De verborgen universiteit - Nathalie Koch

Dit boek heb ik ooit gewonnen bij Querido. Alleen heb ik het boek nog niet gelezen, omdat ik deel drie nog niet in paperback kan kopen (wat een reden hè?).

6. Opstand - Veronica Roth

Dit deel nam ik mee in de boekwinkel met de intentie: wauw Inwijding was zó vet ik ga gelijk door met deel 2! Helaas is dat nog niet gebeurd...

7. Codenaam Verity - Elizabeth Wein

Impulsief maar met veel gierigheid gekocht. Ligt nog in de kast, maar ik wil hem wel lezen!

8. Verslingerd - Lisette Jonkman

Zelfde verhaal als Opstand :)

9. De Stalker - Helen Vreeswijk

Wilde ik al een tijdje hebben en toen ze ging signeren op het Best of YA Event, dacht ik van: KOPEN EN SIGNEREN. Tot nog toe ligt hij echter in de kast.

10. De Darkest Power trilogie - Kelley Armstrong

Zag ik op Marktplaats voor €15 inclusief verzenden (toen waren het nog drie lossen delen en bestond de bundel van €15 nog niet...) Ik moest ze hebben, maar ze zijn nog onaangeraakt. 

Wauw, als ik dat zo bekijk heb ik echt een boeken-koop-maar-daarna-niet-lezen-drang. Ik denk dat ik eerst maar even mijn stapeltje af moet werken en daarna pas weer moet boeken kopen. Ha-ha. Hij is leuk. Dat gaat dus never nooit gebeuren... Boeken kopen blijft een struikelblok. 

Nou. Volgende donderdag weer een Top Ten Thursday.

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

10 opmerkingen:

  1. Wauw, daar staan dus een hoop boeken bij die ik nog in de kast heb staan xd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah ja echt he. Doet je bloglovin t alweer :p?

      Verwijderen
  2. Darkest Powers moet ik ook nog lezen! Ook de Heksenoorlog-trilogie, die vrouw was zo enthousiast toen ik met haar boeken aankwam, maar nog steeds niet gelezen... Endgame en Opstand vond ik heel gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh kijk :) dat is mooi. Ben afhankelijk van m'n TBR pot, maar ben erg benieuwd naar ze.

      Verwijderen
  3. Touching Juliette trilogie is zó goed! En ook Verslingerd is super. Ik zit ook nog steeds met smart te wachten op deel 3 van De Verborgen Universiteit (maar dan in hardcover :P ) en ik ga voordat die uitkomt ook deel 2 snel maar eens lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ontzettend benieuwd :) ik ga ze sowieso een keer lezen hoor :)

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Jaa ik moet ook gewoon een keer het boek openslaan en ervoor gaan :p

      Verwijderen
  5. Wat jammer dat je niet bij het signeren van Maite Carranza kon zijn! De boeken zijn ontzettend leuk, vooral het tweede deel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa i know :(
      Dat klinkt positief ! Wie weet komt ze nog ergens een keer signeren en pak ik dan mijn kans ;D

      Verwijderen