zaterdag 10 januari 2015

SSS: Top 6 vrouwelijke personages


SSS: Top 6 vrouwelijke personages

Hi iedereen!

Het is Zaterdag, dus een Super Six Saturday is vandaag weer aan de beurt! De meiden van BookBabbles stellen elke week een top 6 op, met deze week: de top 6 vrouwelijke personages!

1. Lummikki Anderson

Deze chick komt uit de Sneeuwwitje trilogie van Salla Simukka. Ik vind haar een stoer personage. Ze heeft een fotografisch geheugen, kan goed raadsels oplossen, is erg sportief en kan zich uit de meest ondenkbare situaties bevrijden.

2. Liv Silber

Liv komt uit de boeken Silber en Silber #2 van Kerstin Gier. Ik vind haar echt heel grappig en ze is zeker een van mijn favoriete personages!

3. Tella

Deze girl uit Water & Vuur van Victoria Scott vind ik een erg leuk personage. Ik kan ook echt niet wachten op het vervolg van dit boek!

4. Tris

Iedereen kent Tris. De serie Divergent is echt helemaal super en ik vind Tris een bijzonder personage. Ze is weer eens anders dan andere personages en ze is heel stoer.

5. Katniss Everdeen

Ik heb haar er niet tussen gedaan omdat iedereen dat doet. Ik heb echt iets aan haar personage wat ik gewoon helemaal geweldig vind: ze kan echt amazing boogschieten. Ik zit zelf ook op boogschieten en kan het best aardig *kuch ego*, maar zo goed als zij? Never.

6. Lucy

Lucy uit Verkikkerd van Lisette Jonkman vind ik een heerlijk doorsnee type. Ze kan zo doorgaan voor zo goed als elk willekeurig meisje. Ze heeft geen speciale krachten of avonturen, maar gewoon dingen die iedereen kan overkomen. Hierdoor is ze een herkenbaar personage.

Ahw. Een top 6 is toch wat minder leuk dan een top 10 haha. Ik had nog wel meer vrouwelijke personages willen beschrijven. Volgende week weer een nieuwe top 6!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten