zondag 4 januari 2015

Christmas presents + Wrap up + gelezen boeken december!


Christmas presents + Wrap up + gelezen boeken december!

Jaaaja dit wordt een volle post.

Ik ga in deze blogpost met jullie delen:
- wat voor kerstcadeautjes ik heb gehad deze maand
- welke boeken ik heb gekocht/gekregen deze maand
- welke boeken ik heb gelezen deze maand

Allereerst: yay, ik heb mijn Goodreads challenge van 50 boeken in 2014 gehaald! Ik zit inmiddels op de 52. Ik ben pas vanaf augustus wat harder gaan lezen, dus ik denk dat ik volgend jaar mijn teller op 60 zet. Ik weet het nog niet zeker hoor, maar in ieder geval heb ik die van dit jaar gehaald!

Welke cadeautjes heb ik voor kerst gehad?


Met kerst thuis:
Het geurtje Calvin Klein - Beauty van mijn ouders. Ik vind het een heel lekker luchtje en ik ben er erg blij mee.
De Donald Duck van mijn oma. Zij geeft ieder jaar een tijdschrift en dit jaar wilde ik de Donald Duck.
En Fangirl van Rainbow Rowell heb ik van mijn zus en zwager gehad! Jeej! Ik ben hier zoooo blij mee!
Met kerst bij vrienden:
Heb ik geen foto van gemaakt, want het is niet zo veel haha. Ik heb een Primera cadeaukaart van €6,- en daar ben ik natuurlijk heel blij mee! Ik heb ook konijnenoren gehad en een kaars. We deden zo'n spelletje met een dobbelsteen. Ik vind dat ik uiteindelijk een aardige buit heb verzameld :)

Welke boeken heb ik deze maand gekocht/gekregen?

Wowowoow. Het zijn er wel veel deze maand :o. 

Oké. Van boven naar beneden:

IJskoud - J.Lynn en Marijke van den Elsen - Vamp in Love ontving ik van de uitgeverij Zomer&Keuning. IJskoud als recensie-exemplaar en Vamp in Love als kerstcadeautje, maar die ga ik ook zeker recenseren. Van IJskoud is de recensie pas verschenen. Ik las al eerder van J.Lynn 'Wacht op mij' die ik bekroonde met 5 sterren.

J.D. Robb - Vermoorde reputaties. Ik heb al eerder Vermoord naakt van haar gelezen en ik vond dit boek erg spannend. Ik was benieuwd naar dit tweede deel, in een serie met boeken die ook apart gelezen kunnen worden. Ik kocht het voor €1,00 op marktplaats.

Firelight van Sophie Jordan. Ik kende het boek van naam, maar had zoiets van: het is een deel van een serie, en dan moet ik gelijk de hele serie weer kopen, dus ik begin er nog maar niet aan. Totdat dit deel voor €0,30 cent in de kringloopwinkel lag (wie doet zó'n boek nou weg?). Ja, toen nam ik hem wel mee ja. Ik heb hem nog niet gelezen, maar ben erg benieuwd.

Lekker belangrijk van Lotte Hagen kocht ik samen met de Heksenoorlogtrilogie (De Clan van de Wolvin, de IJswoestijn en De Vloek van Odi) van Maite Carranza en Het meisje met de groene ogen van Siobman Hayes voor €13,- inclusief verzenden bij boekenkraam.nl. Ik had een oude kringloopwinkel versie van deel 1 uit deze serie, maar toen ik de hele serie voor €7,- zo goed als nieuw kon bestellen deed ik dat natuurlijk. Van Lotte Hagen ken ik niets, maar het leek me wel een leuk boek. Het meisje met de groene ogen lijkt me erg spannend. En het was 3 halen 2 betalen, dus eigenlijk is het daarom zo goedkoop :)

Fangirl van Rainbow Rowell, ja die kreeg ik van mijn zus en zwager - zoas hierboven vermeld - met kerst. JEEJ. Ik ben erg benieuwd.

Huisje boompje feestje van Jill Mansell kreeg ik van mijn Secret Santa bij de boekenadventkalenderactie (galgje!) van ZonenMaan. Mijn Santa heeft mij een boek van mijn lijstje gegeven en ik ben erg blij!

Pfoe. Het is nog een hele stapel.

Gelukkig krijg ik binnenkort een boekenkast (mijn zus gaat het huis uit en ik ga naar haar kamer op zolder waar ik meer ruimte heb en een boekenkast krijg). Dan hoef ik mijn boeken niet meer in kastjes en op plankjes te stouwen maar kunnen ze prachtig pronkend staan in een mooie boekenkast!

Wat heb ik gelezen deze maand?

Ik moet zeggen dat ik mijzelf erg heb verrast deze maand. Zoals ik net zei heb ik mijn Goodreads challenge van 50 gehaald, met in december 9 gelezen boeken. 

Ik heb ze in tweeën gefotografeerd, omdat ik boeken had uitgeleend en te lui was om opnieuw alle boeken op te zoeken toen ik ze weer terug had, hihi.



Links naar de recensies van alle gelezen boeken (per boek) en mijn bevindingen ervan:


Dit waren al mijn boeken voor deze maand. Ik ben benieuwd wat januari mij gaat brengen. Natuurlijk heb ik nu wat meer gelezen door de vakantie, maar wie weet lees ik in januari ook lekker door. Ik heb mijn TBR-potje weer aangevuld met al mijn nieuwe boeken en hij is weer lekker vol ondanks alle gelezen boeken. Wie weet welk boek er straks uit komt !

Fijne jaarwisseling iedereen en een boekig 2015!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

4 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd wat je van Wolven prinses vindt, aangezien ik er zelf erg benieuwd naar ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heb ik gelezen haha. Hij ligt op de gelezen stapel. Als je op de titel klikt onder de stapel ga je direct naar mijn recensie toe ;) Dan weet je wat ik ervan vind :)
      -Monica

      Verwijderen
  2. Wauw, weer een enorme boekenbuit! Ik ga binnenkort Let it snow lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je recensie ervan gelezen :) jij hebt precies hetzelfde gevoel erover als ik: met het verhaal werd het minder en die van John Green viel tegen. Dat vond ik idd ook ;)

      Verwijderen