maandag 5 januari 2015

Boekbloggersenquête #3: De vooruitblik


Boekbloggersenquête #3: De vooruitblik

Hallooo.

Vandaag het laatste onderdeel van de boekbloggersenquête van Joany. Het is tijd voor de vooruitblik ... pampampam.

1. Aan welk boek ben je dit jaar niet toegekomen en staat nu bovenaan je nog-te-lezen-lijstje voor volgend jaar?

Nu moet ik 1 boek noemen... Nou ja wat bovenaan mijn lijstje voor 2015 stond was De Zaterdag van het Onweer. Maar inmiddels heb ik die ook alweer uit haha.

2. Naar welk boek , wat uitkomt in 2015, kijk je het meest uit?

Naar het tweede deel van Water & Vuur van Victoria Scott. ARGH ik moet weten hoe het verdergaat!

3. Wat hoop je in 2015 te bereiken met lezen/bloggen?

Ik hoop natuurlijk op meer volgers, maar ik wil gewoon blijven doorgaan met lezen en bloggen. Ik heb het helemaal ontdekt en kan nu niet meer stoppen :)

4. Naar welke boeken-evenementen van 2015 kijk je het meest uit?

Natuurlijk weer naar het Best of YA event wat vorig jaar ook zo leuk was. Ik hoop ook nog naar boekenfestijnen te gaan. Ik zie altijd zulke leuke dingen daarover, maar ze zijn vaak zo ver weg. Toch moet eind dit jaar Utrecht te doen zijn... Ik ben benieuwd!

5. Doe je dit jaar mee aan een lees-challenge? Zo ja, welke?

Jup, gewoon weer met de Goodreads reading challenge. Ik heb dit jaar mijn teller op 60 gezet, so bring it on!

Dit was de boekbloggersenquête. Ik vind het wel leuk om zo even stil te staan bij het afgelopen jaar, maar tegelijkertijd ook zien wat er nog in het verschiet ligt. 

Welke boeken-evenementen mag ik volgens jullie echt niet missen?

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen