zondag 4 januari 2015

Boekbloggersenquête #2: boeken en bloggen


Boekbloggersenquête #2: boeken en bloggen

Hee iedereen,

Ik moest veel werken, dus heb nu op mijn rustige zondag pas tijd voor deel 2 van de Boekbloggersenquête van Joany. We gaan kijken naar boeken en bloggen :)

1. Wat is je favoriete boekenblog van 2014?

Doordat ik dit jaar pas kennismaakte met de Boekenadventkalender en werd overrompeld door alle winacties en omdat ik de sinterklaas/kerst actie erg leuk vond is dit jaar ZonenMaan van Emmy voor mij de favoriet.

2. Welke review, die je het afgelopen jaar hebt geschreven, is je favoriet?

Die van De One van Kiera Cass. Ik was helemaal overrompeld door het boek en de recensie is erg spontaan geworden daardoor.

3. Wat is je favoriete boek-gerelateerde ontdekking van het afgelopen jaar?

Dat Goodreads ook Nederlandse boeken heeft XD, hierdoor heb ik mijn boeken toegevoegd en hou ik het bij op de Goodreads app. Ook de bloglovin' app is helemaal een ontdekking.

4. Wat is jouw mooiste boekenblogmoment van 2014?

Dat ik voor het eerst in mijn leven een schrijfster mocht interviewen. Dit was Salla Simukka. Door uitgeverij Clavis mocht ik dit doen. Het was een geweldige ervaring.

5. Heb je dit jaar meegedaan aan challenges? Zo ja; hoe heeft dit voor jou uitgepakt?

Ja, ik heb meegedaan aan de Goodreads reading challenge. Ik startte pas in november, maar toen ik alle boeken die ik daarvoor had gelezen had toegevoegd, bedacht ik me dat 50 een mooi aantal zou zijn. Ik heb het uiteindelijk gehaald met 53 boeken dus ik ben tevreden.

Binnenkort #3: de vooruitblik :)

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten