maandag 29 december 2014

WIN: The Vampire Diaries ketting van Katherine


WIN: The Vampire Diaries ketting van Katherine

Dag boekenfanaten!

Om te vieren dat 2014 een heerlijk boekenjaar was, sluiten we dit jaar af met een leuke winactie.
Dit keer kan je de ketting winnen van Katherine uit The Vampire Diaries die haar beschermt tegen de zon.


Wat moet jij doen om deze ketting te winnen?

Niet zoveel!

Stuur een mailtje naar myperfectbooklife@gmail.com met als onderwerp: Ketting. Vermeld hierin je naam en adresgegevens

Zo simpel is het!

De winnaar wordt gekozen via een random name picker machine. Een mailtje sturen = 1 x jouw naam in de machine. Wil jij meer kans maken?

Volg ons op bloglovin (+1) en like het artikel (+1)
Volg ons op Instagram (+1) en like de winactie foto (+1)
Laat hieronder een leuke reactie achter waarin je in één zin samenvat hoe 2014 er voor jou uit zag (+1)

Heb jij één of meer extra winkansen gedaan? Vermeld dit in de mail :)

Deze winactie loopt tot 5 januari. Op 6 januari krijgt de winnaar een mailtje van mij en komt er een blogpost waarin de winnaar wordt vermeld. Uiteraard gaat op die dag ook de ketting op de post!

let op: helaas wegens hoge verzendkosten alleen deelnemers uit Nederland.

Good luck!
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

12 opmerkingen:

  1. 2014 zag er voor mij uit, als een leuk maar heftig jaar:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2014 had zijn ups en downs voor mij, maar het had vooral ups, ik heb mijn diploma gehaald, ik heb geweldige auteurs mogen ontmoeten ( James Frey, Kiera Cass etc. ) en ik heb geweldige nieuwe mensen mogen leren kennen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2014
    Eigenlijk een jaar om snel te vergeten.
    Mijn zus werd ernstig zoek en vecht nog steeds.
    De vader van een vriendin kreeg 1e kerstdag een hartaanval en bleek een gat te hebben tussen 2 hartkamers, gelukkig nog te opereren, maar ook hij vecht nog steeds.
    Gelukkig kwam wel onze jonge labrador op ons pad, dit meisje, is dol op knuffelen en lange wandelingen.
    Bloglovin kwam op mijn pad en ik heb via het lezen van boeken allerlei nieuwe mensen leren kennen en ben met diverse schrijvers/sters in contact gekomen waar ik soms een boek voor test-lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2014 was een heel bijzonder jaar, veel geleerd!
    Helaas nog steeds niet The Vampire Diaries af gekeken.. ben nu bij het einde van Season 4. het is zo spannend :3
    Wat lezen betreft.. ik heb niet meer gelezen dan eerst, maar heb wel besloten mijn eigen boekenverzameling uit te breiden en minder boeken te lenen van mijn prive bieb a.k.a. mijn lieve tante ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2014 was een achtbaan aan emoties en gebeurtenissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig jaar vol met boeken, vriendinnen en series. Ik heb afgelopen jaar Kiera Cass mogen ontmoeten(hoe tof?!) En hopelijk aankomend jaar meer. Hoe was jouw jaar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lief dat je t vraagt ;) ik heb idd Kiera ook mogen ontmoeten en daarbij Salla Simukka. Mijn jaar was erg leuk, omdat ik in 2014 pas echt een extreme boekenfreak werd :)
      -Monica

      Verwijderen
  7. 2014 was een jaar van werken ens tuderen, helaas te w einig tijd voor boeken, heowel deze er een aantal keer toch tussendoor gesneakt zijn op momenten van deadlines oeps, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2014 was een hobbelig leuk en deprimerend jaar allemaal tegelijk. Heb ook gemaild maar vergeten te vermelden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alooaa, ik kwam deze winactie tegen op de young-adult site. Super tof dat jullie de ketting als prijs hebben. I WANT IT SO BADLY hahaha.

    2014 was gestoord, zowel positief als negatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2014 was een geweldig jaar, met super nieuwe boeken en evenementen^^

    BeantwoordenVerwijderen