zondag 16 november 2014

WINACTIE: Het korte tweede leven van Bree Tanner - Stephenie Meijer


WINACTIE: Het korte tweede leven van Bree Tanner - Stephenie Meijer

Hooooooi.

Sorry voor de stilte op de blog. Ik ben deze week en komende week erg druk, want ik heb de uitvoeringen van mijn toneelvereniging. Hier heb ik het zo druk mee, dat ik niet zeker weet of ik veel tijd heb om recensies te schrijven, maar ik ga mijn best doen. Om dit met jullie goed te maken, bedacht ik me dat het leuk is om weer eens een winactie te doen! Wat moet je doen om dit leuke boek van Stephenie Meijer te winnen en thuisgestuurd te krijgen?



Een mailtje sturen naar myperfectbooklife@gmail.com met daarin je naam en adresgegevens (zodat wij de prijs gelijk kunnen toesturen als je wordt gekozen) en eventueel als je gebruik hebt gemaakt van extra winkansen (zie hieronder) welke dat waren.

Wij doen iedere naam van de deelnemers 1x in een name pick machine. Wil je dat jouw naam hier vaker in voorkomt? Dan kun je extra dingen doen voor meer winkans!

Voor extra winkans:

Like ons op bloglovin (+1)
Like dit artikel op bloglovin (+1)
Like ons op instagram (+1)
Like de winactie foto, met dit boek erop (+1)

Succes!

Oh wacht. Juist. Nog even vermelden hoelang jullie hiervoor de tijd hebben: Op zondag 23 november om 23:59 sluit de winactie. Op maandag 24 november wordt de winnaar getrokken en bekend gemaakt via mail, instagram en een blogpost. Hou de site in de gaten!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten