donderdag 13 november 2014

TTT: Top Tien personages die ik in het echt zou willen ontmoeten


TTT: Top Tien personages die ik in het echt zou willen ontmoeten

Hooi !

Vandaag weer een Top Tien op donderdag van de Lady Library. Dit keer de Top Tien personages die ik in het echt zou willen ontmoeten.

Op nummer 1 staat Liv Silber. Als ik haar niet in het echt zou ontmoeten, dan maar in mijn dromen. Ze is een heerlijke griet en er gebeuren allerlei mysterieuze dingen rondom haar.

Op nummer 2 staat Gwendolyn Shephard. Ik zou graag met haar tijdreizen, maar helaas heb ik geen tijdreisgen. Dan maar profiteren van de mooie jurken die zij mag dragen en luisteren naar haar verhalen over het verleden.

Op nummer 3 staat Ash. Deze heerlijke Winterprins mag wel in mijn leven rondlopen.

Op nummer 4 staan April May en June. Uit het boek Girlpower, deze meiden met bijzondere gaven lijken bij super om in de buurt te hebben!

Op nummer 5 staat Lumikki Anderson. Deze power chick kan zich goed verdedigen en mag mij daarom veilig houden. En natuurlijk mag zij ook mijn raadsels oplossen.

Op nummer 6 staat Aspen. Ja, jij mag mij ook gezelschap houden hoor :) Een heerlijke wacht die mij beschermd... kom maar op.

Op nummer 7 staat Four. Ik weet niet waarom ik zoveel bescherming nodig heb, maar hij mag mij ook wel beschermen. En als ik niet in gevaar ben, wil ik best even uurtjes besteden om naar hem te kijken :)

Op nummer 8 staat Alina. Ik ben bang in het donker, dus zij kan mooi even wat licht maken als het mij te donker wordt.

Op nummer 9 staat Grimalkin. Ik ben gek op katten dus hij mag mij elke dag gezelschap houden en op mijn schoot liggen (hoewel ik verwacht dat hij daar zijn neus voor ophaalt).

En op nummer 10 staat Wolkewietje. Dit wolkemannetje is onzichtbaar en zou wel eens erg van pas kunnen komen.

Dit was weer de Top Ten Thirsday van deze week!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen