vrijdag 14 november 2014

Review: Het enige echte mandala kleurboek


Review: Het enige echte mandala kleurboek

Hallo kleurrijke boekenfans,

Vandaag een review over Het Enige Echte Mandala Kleurboek van uitgeverij BBNC.



Het boek is erg leuk om te doen! Het is een heerlijke tijdsbesteding die ook nog enige inspanning vergt. De mandala's variƫren van grotere oppervlakten om in te kleuren, tot miniscuul vergrootglas werk.
Grotere vlakken
Kleinere vakjes
 Zelf heb ik eentje gekozen die meer richting de miniscuul gaat, omdat ik even een uitdaging wilde. Hij is eindelijk af en ik ben er erg trots op moet ik zeggen :)

Mijn Mandala
Mijn zus vond het boek ook erg leuk en wilde ook een poging wagen. Die van haar is nog niet klaar, maar ik vind hem wel al erg mooi. Zij koos voor iets grotere figuurtjes.

Mandala van mijn zus
Ik zou dit boek aan iedereen van harte aanraden! Het is een ontzettend leuk boek voor de uurtjes vrije tijd die je hebt om lekker in te gaan kleuren. De mandala's verschillen in moeilijkheidsgraad, waardoor er voor iedereen wel een aantrekkelijk ontwerp tussen zit. Zeker kopen!

Bedankt BBNC voor dit exemplaar!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten