zondag 30 november 2014

November Bookhaul (+wat heb ik gelezen)


November bookhaul (+wat heb ik gelezen)

Hooooii!

Aangezien november inmiddels alweer ten einde loop, deel ik vandaag met jullie mijn gekochte/gekregen en gewonnen exemplaren van de maand NOVEMBER. En ook nog een stapeltje met alle boeken die ik deze maand heb gelezen, zodat je geen enkele recensie misloopt :)

Ik heb mijn gekregen/gewonnen/gekochte exemplaren in tweeën gefotografeerd anders werd het onduidelijk, zo hoog is de stapel *oeps*.

Stapel 1
Stapeltje 1 van mijn nieuwe boeken:

De Hongerspelen, Vlammen en Spotgaai van Suzanne Collins. Ik had de hongerspelen trilogie nog niets eens in mijn kast staan *shame*, maar meer omdat ik de covers ook niet zo denderend vond. Maar wauw. Deze neon covers zijn echt geweldig! En ook nog eens niet €16,95 per boek ofzo, nee gewoon alle 3 voor €20!! Kijk dat, laat ik niet liggen.

De One van Kiera Cass. Jaaaa my o my, eindelijk kon ik hem kopen hoor. Ik heb hem gekocht op het Best of YA Event en gelijk even laten signeren! Ik heb hem diezelfde dag al bijna uitgelezen. De recensie verscheen begin november.

Silber #2 van Kerstin Gier <3. Jaaaa deel 2 was er eindelijk hoor. Poef wat heb ik er lang op gewacht. Het stelde me ook niet teleur, het was echt weer een top boek van Kerstin. De recensie is onlangs nog verschenen.

Zes seconden van Daniëlle Bakhuis. Dit boek mocht ik recenseren voor uitgeverij Ploegsma. Wat een heerlijke schrijfster is dit. Haar boeken zijn erg goed en van mij mogen nog veel meer mensen van haar weten! De recensie is laatst verschenen.

En de laatste van dit stapeltje is Endgame van James Frey. Deze kocht ik op het Best of YA event! Ik heb hem nog niet gelezen, maar wel veel goede verhalen gehoord.

Stapel 2

Ennnnn het tweede stapeltje!

De anderen van Gemma Malley zag ik in de kringloop liggen voor €0,50. Ik ken het boek niet, maar de cover vond ik al erg mooi en het verhaal is interessant dus ik ben benieuwd.

De monogram moorden van Sophie Hannah heb ik gewonnen (en het is nog een gesigneerd exemplaar ook!!) bij Connie's boekenblog. Ik heb nog geen tijd gehad hem te lezen, maar ik ben benieuwd.

De verborgen universiteit van Nathalie Koch kreeg ik van iemand. Ik ben heel erg benieuwd naar dit eerste deel... :)

De jongen uit het woud van Jen Minkman won ik bij young-adults.nl. Echt heel leuk, want deze stond op mijn WIL-IK-lijstje.

Tot slot: De Stalker van Helen Vreeswijk. Ik wilde dit boek al een tijdje kopen, maar had zoiets van... tja. Tis weer geld wat ik uitgeef en dat boek kom ik misschien ergens anders op een boekenbeurs misschien wel tegen, zo urgent hoef ik hem nog niet... TOT PLOTS Helen Vreeswijk gast bleek te zijn op het Best of YA event. Tja. Als je hem gesigneerd kan krijgen, dan koop je het boek toch wel liever nu :) Ik heb hem nog niet gelezen, maar ik ben benieuwd.


En dan nu mijn stapeltje gelezen boeken in november, valt een beetje tegen vind ik zelf.. Maarja.

Zwart als Ebbenhout & Wit Als Sneeuw van Salla Simukka. Zwart als Ebbenhout heb ik bíjna uit. Ik weet het, hij mag dan eigenlijk niet op het stapeltje, maar vandaag ga ik hem uitlezen dus ik doe het lekker wel :) De recensie zal van de week verschijnen. Wit als Sneeuw was weer een heerlijk spannend boek van Salla. Ik heb ervan genoten. Een recensie is al verschenen.

Zes Seconden van Daniëlle Bakhuis. Zoals boven te lezen was ik er erg positief over. Een recensie is verschenen.

Silber #2 van Kerstin Gier. Jaa, zie boven :) Of check de recensie

De One van Kiera Cass. Ehm. Zelfde verhaal? Zie boven of zie recensie :)

En tot slot heb ik Het Rosie Effect van Graeme Simsion gelezen. Nee, hij staat inderdaad niet op de foto. Ik heb hem namelijk uitgeleend aan een vriendin. Maar ik heb hem wel gelezen dus hij mag wel even een trots plekje in deze blogpost. De recensie staat al online!

Zoooo. Dit was het weer voor deze maand. Erg leuke boeken heb ik gelezen, maar nog veel meer leuke boeken liggen in het verschiet! Ik ben benieuwd wat de maand december mij gaat brengen. Ik krijg misschien met Sinterklaas en Kerst wel boeken :o Of 23 december, als mijn vriend en ik 2 jaar hebben :o En ik ben ook benieuwd welk boek ik ontvang en natuurlijk moet gaan sturen bij de Sinterklaas actie van Emmy van Zonenmaan.

Daaaag!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

2 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie aankopen. EN IK WIL SILBER 2 OOK ZO GRAAG~!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! :) Jaaaaa echt doen hoor. Het is wéér zo'n vet boek! X

      Verwijderen