donderdag 6 november 2014

De Selectie serie wordt uitgebreid!


De Selectie serie wordt uitgebreid!

Zoals te lezen was in de recensie van De One wordt de 'trilogie' van de Selectie groter doordat er een deel 4 en zelfs een deel 5 aankomt! YESSS ik ben SUPER enthousiast en wil bij deze vragen aan Keira of ze er alsjeblieft mee op wilt schieten. 

Om het lange wachten te verzachten tot het vierde deel dat 'The Heir' gaat heten uitkomt (5 mei 2015 in Amerika, de datum voor Nederland is nog niet bekend), hebben ze alvast de cover onthult! 


*tromgeroffel* TADAAA:


WAT EEN PLAATJE! Dit is misschien mijn favoriete cover van de serie tot nu toe!
 Ik zou dit zo in mijn kamer als behang willen gebruiken, DAMN! 

I love it! <3

Wat vinden jullie van de cover? En kunnen jullie ook niet wachten tot het vierde (en vijfde) deel?!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Maaike

1 opmerking:

  1. Ja ik kan echt niet wachten gelukkig komt over een paar weken de Novella The queen uit!

    BeantwoordenVerwijderen