woensdag 1 oktober 2014

Oktober TBR


Oktober TBR!

Heeee lieve boekenwurmpjes!

Ik ga eens even laten zien welke boeken ik van plan ben te gaan lezen in oktober. Ik heb maar vier boeken gekozen en alsnog weet ik niet of ik dit ga halen. Oktober wordt voor mij erg druk met tentamenweek, auto theorie examen, toneel repetities en studeren. Ik ga natuurlijk wel gewoon mijn best doen, want er moeten recensies blijven komen! 


Zoals op de foto's te zien zijn mijn vier boeken erg uiteenlopend. Dreiging en Duisternis van Leigh Bardugo ben ik al in begonnen, maar nog niet zo ver in. Het is een fantasy boek en het tweede deel op Schim en Schaduw (waarvan al een recensie is verschenen). 

Daarentegen is Wacht op mij van J. Lynn weer een lekkere chicklit. Ik heb erg lang op dat boek gewacht en ben klaar om erin te springen en verliefd te worden op de supersexy Cam

Vergelding van Tim Bowler is weer van een ander genre: het is een thriller! Ik ben normaal niet zo heel erg van de thrillers, maar omdat dit boek een hardcover is met ook nog eens een mooie cover, was afgeprijsd en een vrij spannende achterkant heeft, maakte ik een uitzondering. Ik denk wel dat ik hem vrij snel moet gaan lezen, anders loop ik de kans hem onderop de TBR stapel te laten liggen en kom ik er nooit aan toe.

Tot slot wil ik Mijn top 8 lezen van Katie Finn, Dit is ook een chicklit, maar ik verwacht ietsje kinderachtiger dan Wacht op mij. Toch ben ik er benieuwd naar.

Ik hoop dat ik deze maand mijn vier gekozen boeken uit krijg! Ik zal zo gauw er een boek uit is weer een recensie plaatsen ;-)

Read more,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten