donderdag 30 oktober 2014

Oktober Bookhaul (+wat heb ik gelezen)!


Oktober Bookhaul (+wat heb ik gelezen)!

Heeeerlijk. Weer tijd voor een bookhaul. Ik dacht in plaats van dat ik alleen de boeken die ik ontving in de maand oktober zou laten zien, ga ik dit keer ook gewoon gelezen boeken die ik niet in oktober heb ontvangen laten zien.

Hier zijn mijn gewonnen/gekochte/gekregen boeken van oktober:

Oei wat zijn het er weer een hoop :) 

De serie van Salla Simukka (Rood als Bloed, Wit als Sneeuw, Zwart als Ebbenhout) heb ik EIN-DE-LIJK aangeschaft! Had ik veel eerder moeten doen. Ik ga ze hopelijk ook laten signeren aankomende week, maar daar komt nog bericht over ;-) 

De Godinnentest serie van Aimee Carter heb ik gewonnen bij Harlequin! Echt een mega gave prijs, bedankt! Ik ben zo benieuwd naar de serie!

Verkikkerd van Lisette Jonkman.... Wat kan ik er nog over zeggen? SHAME dat ik hem nog niet in de boekenkast had staan.... Wat wilde ik dit boek al immens lang hebben! Waarom kwam het er eigenlijk nooit van? Geen idee. Maar hij is er en ik laat hem nooit meer gaan.

Outside In van Maria V Snyder. Ik heb vast het tweede deel gekocht, ook al moet ik het eerste deel nog lezen. Het lijkt me een erg goede duologie. 

Niet op de foto te zien:
Verslingerd - Lisette Jonkman
Verity - Elizabeth Wein

Deze twee boeken komen waarschijnlijk morgen of aankomende dinsdag binnen, dus die staan nu niet op de foto helaas. Verslingerd heb ik gelijk maar gekocht, aangezien ik Verkikkerd nu ook heb :) Verity kon ik via Marktplaats voor €5,00 inclusief verzendkosten overnemen; heerlijke prijs voor zo'n mooi boek. 

Dan volgt nu de stapel recensie-exemplaren:

Het Rosie Effect van Graeme Simsion ben ik nu hard in aan het lezen! Het is het vervolg op Het Rosie Project waarover ik een recensie heb geschreven. Ik had Het Rosie Project al tijdje in huis, maar ben er nooit aan begonnen. Om Het Rosie Effect goed te kunnen recenseren moest ik wel. Maar het was zeker geen straf ;)

Water & Vuur van Victoria Scott was één van de beste boeken die ik dit jaar las en ik was er in mijn recensie dan ook erg positief over. Het was een genot om te lezen.

Elke dag een vraag & Elke dag een vraag voor lovers. Deze dagboeken mocht ik voor BBNC uitproberen. Wat een heerlijke dagboekjes! Ik heb er al wat over geschreven :)

Het enige echte Mandala kleurboek. Heerlijk boek. Heb al flink gekleurd, maar zo'n mandala neemt aardig wat tijd in. Ik wacht nog even tot ik mooie voorbeelden heb en dan komt er een review online. Wel echt een aanrader!

Het enige echte Extreme spot-de-verschillen-boek. Een leuk boek om te doen, niet bij alle foto's evenveel uitdaging. Toch erg leuk om uit te proberen! Ik heb er al een review over geschreven.

En tot slot volgt de stapel met mijn gelezen boeken van deze maand:

 Het is geen extreme stapel, maar het zijn meer boeken dan ik had verwacht! Van alle gelezen boeken zijn recensies verschenen met hieronder de links naar de recensies met mijn bevindingen.

De Selectie
De Elite
Het Rosie Project
Rood Als Bloed
Water & Vuur
Dreiging en Duisternis

Dit was het weer voor vandaag. Zoals te zien heb ik op Dreiging en Duisternis na, niet echt mijn TBR Oktober gevolgd. Het was ook te verwachten aangezien ik nu voor het eerst recensie exemplaren had en natuurlijk veel nieuwe boeken kocht die ik graag wilde lezen. Ik denk daarom dat ik geen TBR November ga maken, hoewel ik natuurlijk zeker weet dat ik in november De One van Kiera Cass en Silber 2 van Kerstin Gier ga lezen. You'll seeeeee..

Read More,
MyPerfectBookLife <3 

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen